مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس و وحشت از موجودات

99 بازدید
سوال شده سپتامبر 20, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط سوفی
و وحشت و استرس سلام خوبید ببخشید من یه کاری کردم یه کار خیلی بد یه پیام ترسناک اومد با این نام ✖️- بچه ها من خیلی متاسفم من باید اینو واستون میفرستادم. الان شما وقتی که این پیامو باز میکنید نمیتونید از خوندنش دست بکشید.سلام اسم من ترسا فیدالگو هست. من 27 سال پیش مردم. اگه تو این پیامو واسه 20 نفر دیگه نفرستی من همیشه کنارت میخوابم. اگه تو باور نمیکنی اسممو سرچ کن توی نت "ترسا فیدالگو" پس اینو واسه 20 نفر از دوستات بفرست. یه دختر اینو رد کرد و مامانش 20 روز بعدش مرد. دوباره این پیامو واسه فرستنده ش برنگردونید از کپی کردنش و فرستادنش متاسفم ولی این الکی نیست. اسممو توی گوگل سرچ کنید… من این پیام رو توی یه پیام رسان دیدم. و بعد بین دوستام پخش کردم.تا ۲۰ نفر فکر کنم شد.بعد یکی از دوستام مامانش پیام رو خوند و خیلی عصبانی شد و باهام دعوا کرد.میترسم به مامانم زنگ بزنه یا به معلم بگه.واقعا دارم دیوونه میشم.اگه این پیام رو نمیفرستادم تا آخر عمرم باید وحشت میکردم و حالا هم که فرستادم این شد.چیکار کنم تروخدا راهنماییم کنید.اگه جواب بدید دعاتون میکنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 20, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم افرادی که اینگونه پیام ها را پخش می کنند با مشکلاتای چون شما روبرو هستند و این افکار وسواسی که اگر نفرستید می تواند یک مرده به شما آسیب وارد کند باعث می شود که شما در مقابل اینگونه افکار وسواسی دست به واکنش های رفتاری بزنید و همین مسیر تکرار شود و به مرور ترس و اضطراب برای هر فرد باعث می شود که افراد زیادی با مشکل مواجهه شوند پس بهتر است از فردی که به مشا اینگونه پیام ها را می دهد در احترام بیان کنید که شما را از دادن این سبک پیامها محروم کند .

در زمان فعلی نیز بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و به عنوان یک تجربه در این مورد پیش بروید و در صورتی که حتی به مادر شما و معلم شما نیز گفته شود که احتمال ان کم می باشد شما می توانید در احترام در کنار پذیرش اشتباه خود احساسی را که آن زمان تجربه کردید با فرد مقابل در میان بگذارید و این مسیر تمام شود قرار نیست بخاطر یک اشتباه در پیام دادن به شما آسیبی وارد شود .

اگر اینگونه افکار و رفتارهای تکراری در شما زیاد می باشد و نشخوارهای ذهنی زیادی دارید نیاز است که برای بررسی دقیق به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,113 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 153 بازدید
سوال شده Mar 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط elito ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 190 بازدید
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده ژوئن 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده می 13, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
3 پاسخ 112 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط Vida
2 پاسخ 52 بازدید
0 پاسخ 165 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط وَریا
1 پاسخ 107 بازدید
0 پاسخ 560 بازدید
...