مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حس مرگ دارم انقدر غصه دارم دلم میخواد خودم بکشم

159 بازدید
سوال شده سپتامبر 21, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط Vida
سلام من یک دختر ۲۳ سالمه ۳ ساله دارم کنکور تجربی شرکت میکنم هر امسالم شرکت کردم نتیجه دلخواهم نگرفتم لب مرزم دارم دق میکنم خسته شدم نمیدونم چیکار کنم هر رشته ایم میخام برم میگن براش کار نیست نرو انقدر گریه کردم و استرس دارم تمام بدنم درد گرفته نفس تنگی گرفتم امسال خیلی براش زحمت کشیدم  خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم حالمممم خیلی بده خیلی دلم  میخواد خودم رو نابود کنم حس میکنم دیگه دنیا تموم شده خونوادم سرکوفت میزنن همه تحقیرم میکنن
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قالب درک هست که در زمان فعلی با شرایط روحی سختی روبرو هستید اما عزیزم دقت داشته باش که شما تلاش خود را کرده اید و بهتر است با مشورت با مشاوره تحصیلی بر مبنای رتبه ای که کسب کرده اید در مسیر انتخاب رشته اقدام کنید .

ممکن است برای رشته های پزشکی و... امکانات شغلی بیشتری باشد اما این به این معنا نیست که دیگر رشته ها ارزشی ندارند و انسان نمی تواند در آن موفقیت کسب کند موفقیت رد هر رشته ای بستگی به تلاش و میزان مهارت های شما دارد پس بهتر است سعی کنید بجای سرزنش کردن خودتان با میزانی انعطاف پذیری برای انتخاب رشته اقدام کنید تا بتوانید با شناخت بیشتر در مورد رشته هایی که می توانید قبول شوید و بررسی موقعیت شغلی و کاری آنها در این مسیر تصمیم گیری کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2020 توسط بی نام
نمی دونم چی شد که ارزش ما برای خانواده به رتبه کنکورمون شد.جای تاسف داره.خانواده من سر کنکور خیلی حساس بودن.تنها دلیلی که بهم اهمیت می دادن به خاطر درسم بود.من با این که دوست نداشتم خوندم.زیادم خوندم.رتبه خوبی هم آوردم اما برام بی ارزشه.خانوادم هم دیگه برام بی ارزشن.خیلی هفته ها چون دوست ندارم ببینمشون آخر هفته ها هم تو خوابگاه می مونم تا ریختشون رو نبینم.اسم کنکور میاد می خوام برای اون روزای سختی که داشتم و اون تحقیر هایی که بخاطر یه نمره پایین شدم گریه کنم.خواهش می کنم با بچه هاتون این کار رو نکنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,800 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,862 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,989 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 172 بازدید
1 پاسخ 488 بازدید
3 پاسخ 266 بازدید
...