مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تنهایی بسیار با غم

87 بازدید
سوال شده سپتامبر 21, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام پسرم 16 ساله خیلی تنها هستم سر کار هم میرم ولی خانواده ام با هم برخورد خوبی ندارن . به همین علت خیلی احساس تنهایی میکنم . جدیدا خیلی دوست دارم با یک دختر هم سن یا کوچک تر از خودم دوست بشم . صحبت کنیم .
کسی هست بخواد با من دوست بشه ؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 22, 2020 توسط AK حرفه ای (3,820 امتیاز)
چرا احساس تنهایی میکنی؟ به نظرم میتونی سرتو با خیلی چیز ها گرم کنی . یا با دوستت زیاد حرف بزنی
پاسخ داده شده سپتامبر 22, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات و نیازهای شما قابل احترام هست اما دقت کنید که در این سن وارد ارتباط شدن هم برای خود شما و هم فرد مقابلتان می تواند آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد .

بهتر است در این مسیر در کنار احترام به احساسات و نیازهای خودتان سعی کنید که در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر زمانی که هویت کامل تری کسب کردید وارد اینگونه ارتباطات شوید چون در سن شماها اینگونه ارتباطات دوام زیادی ندارد و بیشتر بر مبنای هیجان و خیالپردازی می باشد که هم می تواند باعث شود که فرد و یا خود شما به مرور متوجه شوید که فردی با ویژگی های دیگر را دوست دارید در کنار اینکه تمرکز زیادی از شما و فرد مقابل می گیرد که می تواند بر شرایط کاری و درسی شما تاثیر منفی داشته باشد .

سعی کنید که مشکلات خودتان با خانواده را مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید ارتباط بهتری را شکل بدهید که در ان هم به نیازهای احساسایتان پاسخ داده شود و هم اینکه مسیر سازندگی بیشتری برای شما با حضور خانواده داشته باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,446 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 144 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
سوال شده ژان 3, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 448 بازدید
1 پاسخ 87 بازدید
1 پاسخ 250 بازدید
...