مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره و کمک از شما

117 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام نمیدونم چه کنم از دعوا و مشاجره متنفرم اما شوهرم همش دعوا درست می کنه به بهانه های مختلف چه کنم
هر چی سکوت می کنم و می گویم بخاطر بچه ها م صبر میکنم اما بازم یر هر مساله ای دعوا راه میندازه و به خانواده ام فحش میده نمی فهمم چه کنم
به خدا در زندگی مونده ام حاضر جواب هم نیستم و بلد نیستم جوابش را محکم و قاطع بدم و اون خیلی شلافه و بد دهن هسته چه کنم خسته شدم
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 22, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این شرایط براتون با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم در این مسیر سبک تعاملی ما و همسرتان ، سبک شخصیتی هردوی شما ، نوع تعامل و صحبت در مورد مشکلات و... از اهمیت یادی برخودار می باشد و اگر شما بخواهید تنها با سکوت کردن و یا نادیده گرفتن این مشکلات پیش بروید مشکلات مانند این سالهای زندگی بازهم تکرار خواهد شد .

احترام و ناراحتی شما برای فرزندانتان قابل احترام هست اما دقت کنید که شما نیز احساسات و نیازهایی دارید که در زندگی مشترک باید به آن پاسخ داده شود و شما برای ادامه زندگی مشترک دلایل فردی نیز داشته باشید و اینکه دلیلتان تنها فرزندانتان باشد کافی نیست چون این مشکلات بر شرایط روحی خود شما و فرزندانتان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد .

بهتر است از وارد کردن فرزندانتان به اینگونه مشکلات خوداری کنید و در زمان مناسبی بدون توهین . سرزنش و یا به دنبال مقصر بودن با همسرتان در مورد احساساتی که تجربه می کنید و توقعاتی که ایشان در جایگاه همسری دارید با هم صحبت کنید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بپرسید که برنامه ایشان برای بهبود زندگی مشترکتان و ادامه آن چیست ؟ دقت کنید که این تعامل بهتر است در آرامی شو با حضور فعال شما باشد و بهتر است از سکوت استفاده نکنید .

بهتر است شما و همسرتان برای بررسی دقیق مورادی که می تواند بر رند زندگی مشترکتان و سبک رفتاری هردوی شما در این مسیر تاثیر داشته باشید به روانشناس مراجعه کنید چون مشکلاتی که باعث درگیری مداوم بین شماها هست و همچنین سبک رفتاری و شخصیتی و دیدگاهای که هریک از شما دارید تاثیر زیادی بر نوع تعال شماها و نتیجه گیری دارد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
پاسخ داده شده سپتامبر 22, 2020 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
ادمای اینطوری خیلی بدن هرچی هم بیشتر باهاشون حرف بزنی بیشتر فوش میدند

پیشنهاد  میکنم برید مشاوره

چون  بعد از گذر زمان از زندگی زده میشید با این وضع
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,596 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 181 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
1 پاسخ 230 بازدید
سوال شده Mar 13, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
...