مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آشنایی در فضای مجازی با هدف ازدواج

279 بازدید
سوال شده سپتامبر 24, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ریحانه
با سلام و خسته نباشید. من دختری ۳۸ ساله هستم که چندی پیش در فضای مجازی با آقایی آشنا شدم که ادعا میکنه مجرده و هدفشم ازین آشنایی ازدواجه. ولی چیزی که ذهنم رو درگیر کرده اینه که این آقا اصرار دارن که اگر  در فضای مجازی باهم به توافق رسیدیم، حضوری همدیگه رو ببینیم و بعد از صحبت حضوری اگر به تفاهم رسیدیم خانواده ها در جریان قرار بگیرن.‌ اون نظرش اینه که به  خانواده ها باید زمانی اطلاع داد که هردو به آشنایی و توافق رسیده باشیم. خواستم بدونم که آیا ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟ ممنونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 24, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین این روزها آشنایی های زیادی از طریق فضای مجازی رخ می دهد اما برای تصمیم گیری در مورد ازدواج  رابطه مجازی مورد پذیرش نمی باشد و نیاز است که اگر این آقا قصد ازدواج دارند بدون هیچ گونه شرط گذاری در این مسیر برای دیدار حضوری اقدام کنند و شما بتوانید بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در این مورد تصمیم گیری کنید و بعد از چند دیدار اگر فرد واقعا شرایط ازدواج را دارد که در این مسیر به شما پیشنهاد داده است برای رسمیت آن ادقام کند .

هرگونه رابطه جنسی در این مسیر مورد پذیرش نیست و بهتر است که میزان صحبت های مجازی مشخص باشد و نه چند ماه بلکه می توان چند روز این صحبت ها را انجام داد اما بهتر است همین صحبت ها نیز تلفنی باشد .

تصمیم گیری برای ازدواج نیاز به شناخت در دنیای واقعی ، تحقیق ، مشورت با خانواده و مشاوره پیش از ازدواج دارد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه سپتامبر 24, 2020 توسط ریحانه
سلام و خیلی ممنونم بابت جواب سوالم. خواستم بدونم که آیا دردیدارهای حضوری برای ملاقات با این آقا، اشکالی داره که خودم به تنهایی برم ودر یک مکان عمومی ایشون رو ببینم. و سوال بعدیم اینه که از کجا مطمئن بشم که ایشون متاهل نیستن و یا سابقه ازدواج نداشتن. آیا درخواست دیدن شناسناسنامه کار درستیه؟؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,632 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 578 بازدید
3 پاسخ 1,507 بازدید
2 پاسخ 453 بازدید
2 پاسخ 400 بازدید
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 298 بازدید
1 پاسخ 573 بازدید
سوال شده سپتامبر 20, 2019 در مشاوره مذهبی توسط کوثر
0 پاسخ 106 بازدید
سوال شده اوت 30, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Asalmehr ممتاز (120 امتیاز)
...