مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سوالی دارم لطفا کمکم کنید

100 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط آیه سادات
سلام ببخشید
سوالی دارم
من دختر محجبه ای هستم برای یکی از درس ها توی واتس آپ استاد گروه گذاشتن و یکی از آقایون از همون اول به بهانه های همین درسمون می اومدن به من پیام می دادن بعد که دیدم دارن همش کش میدن گفتم من برای شما سرگرمی هستم گفتن اصلا و مثل دوستش هستم اما من اهل دوستی نیستم و بهش گفتم گفت چقدر عاقل هستم و پخته گفتم شماره * من را پاک کنند ایشون خوشش نیامد و گفت باشه پاک میکنم اما توی تلگرام مشخص میکنه که هنوز دارن این به خاطر اینه که شاید متوجه تلگرام نشدن یا منظور دیگه ای دارن؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 25, 2020 توسط yalda
سلام
بهتر هست که با این فرد ارتباط نداشته باشید و پاسخشون رو هم ندید.قصد دوستی و پیدا کردن فرصت برای صحبت با شمارو دارن و درواقع سرگرم بشن.اصلا اینکار رو نکنید حساسیت نشان ندید و کاملا بی تفاوت باشید.
موفق باشید
پاسخ داده شده سپتامبر 25, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که وارد شدن به فضاهای دانشگاهی و مجازی می تواند با این سبک تعاملات همراه باشد و اگر شما به عنوان یک همکلاسی و حدود مشخص این روابط درسی را داشته باشید مشکلی ندارد اما اگر فکر می کنید که سرگرمی برای ایشان است و یا سوالاتشان بی مورد می باشد و... می توانید در احترام به ایشان بیان کنید که شما نیز همین کار را کرده اید .

اما اینکه در روان ایشان چه چیزی تجربه می شود و یا فکر خاصی دارند و یا خطای برنامه و... می باشد اهمیتی ندارد و اگر شما نیز تمرکز زیادی بر این موضوع داشته باشید شما شروع به حدس زدن و یا دنبال کردن فردی کنید که هیچ اطلاعی از ذهنیت او و ... ندارید .

بهتر است در اینگونه موارد شما مسیر خودتان را بروید و قسمت مورد نظر فرد را نیز به خودش واگذار کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,189 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 132 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط زهره
0 پاسخ 98 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2023 در دوستی یا نامزدی توسط Binamooo ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 89 بازدید
0 پاسخ 500 بازدید
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده مارس 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط M.mh ممتاز (120 امتیاز)
...