مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بدشانسی و لعنت بر خدا

222 بازدید
سوال شده سپتامبر 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط iman
سلام میشه راهنماییم کنید چطوری بدشانسی رو از زندگیم دور کنم چون دارم بدبخت میشم داره زندگیم از هم میپاشه از همون بچه گی که بدنیا اومدم بدشانس بودم اگه بخوام یکی یکی بگم یه دفتر ۱۰۰ هزار برگ میخواد
بخاطر همین از خدا متنفرم بهش لعنت میفرستم حداقل به من رحمش نمیاد به همسر سیدم رحمش بیاد الان اینارو دارم ساعت ۳ شب با چشمی پراز اشک مینویسم کار به جایی رسید امشب که گفتم طلاقتو بگیر ازم خودتو پای من بدبخت نکن بیا تو فامیل من مواد میگیرم مصرف میکنم بگو بخاطر معتادیش طلاق گرفتیم  ازمن بدشانس تر تو این دنیا نیست اگه بین ۲تا گزینه هرکدومو انتخاب کنم همون اشتباه در میاد برام همه اینارو هم تقصیر خدا میدونم چون اون میتونه حداقل یکی درمیون تو انتخابام راهنماییم کنه اما نمیکنه بخاطر همین بازم موقع هرکاری اول به خودش پناه میبرم اما میبینم کارم درست پیش نمیره لعنتش میکنم که چرا اینکارارو باهام میکنه
از خدا که کمکی بهم نمیرسه حداقل شما کمکم کنید راهی رو بهم نشون بدید که فک کنم خوش شانسم دیگه بدشانسی رو درون خودم نبینم
اسمم ایمان هست اما دیگه به خودمم ایمان ندارم چه برسه خدا
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2020 توسط مهسا1 حرفه ای (2,940 امتیاز)
سلام، درسته از خدا جون بدت اومده، اما باهاش اينجوري حرف نزن! خدا خيلي خيلي بزرگه! بايد بهش ايمان داشته باشي از ته دل، تا كمكت كنه.

زندگي كه الكي نيس كه ازدواج كني بعد بخاي طلاقش بدي!

يكمي در مورد مشكلاتت بگو اگه تونستيم كمكت كنيم،مشكلات رو واضح نگفتي.

قبل از انجام هر كاري خوب فكر كن.
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که شکست ها و اتفاقات ناخوشایند مکرر می تواند برای شما باعث شود که به موضوعاتی چون شانس روی آورید اما دقت کنید که شانس را اگر موقعیت مناسب نیز در نظر بگیریم بازهم امکان رخ داد احتمالی ان بسیار کم می باشد و بدون انتخاب ما معنایی ندارد در این مسیر نیاز است که شما شرایط انتخاب و شرایط روحی خودتان را و هدفهایی که دارید و مسیرهای انتخابی که داشته اید را بررسی مجدد کنید البته به کمک متخصص تا بتوانید در انتخابات بعدی بهتر عمل کنید .

طلاق شما و یا چسباندن اعتیاد به خودتان نیز انتخاب های اشتباهی هست که تاوان زیادی می تواند برای شما داشته باشد و بعد از این انتخاب ها نیز ممکن است به دنبال شانس باشید در صورتی که انتخاب های شما می باشد و شما به عنوان یک فرد بالغ می توانید با بررسی شرایط تصمیم گیری کنید .

بهتر است در این مسیر یک دروه مشاوره شناختی را تجربه کنید تا بتوانیم در این مسیر شرایط شما و مشکلاتی را که تجربه می کنید را بررسی کنیم و کمک کنیم تا از مسیر بهتری دست به انتخاب بزنید و بتوانید نتیجه گیری بهتری نیز داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,248 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 291 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 231 بازدید
سوال شده ژوئیه 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
2 پاسخ 211 بازدید
1 پاسخ 246 بازدید
2 پاسخ 154 بازدید
1 پاسخ 304 بازدید
سوال شده می 5, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط ناشناس
0 پاسخ 85 بازدید
...