مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وقتی همسرم یک کار اشتباهی رو چندین بار تکرار میکند چه کاری انجام بدم

367 بازدید
سوال شده سپتامبر 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط رضایی
سلام خسته نباشید من ۵ سالع ازدواج کردم یه سوالی داشتم همسره من چند باری شده که داخل گوشیش مخفیانه عکس ها و فیلم های نامناسبی میبینه که من با این قضیه مخالفم و هر بار که از داخل گوشیش میفهمم اینکارو کرده بهش میگم و ناراحت میشم و اونم معذرت خواهی میکنه و شرمنده و واقعا یه مدت این کار رو انجام نمیده ولی باز بعده چند ماه دوباره سمت دیدن فیلم و عکسای نامربوط میره این دفعه که من دیدم مثل هر دفعه اول انکار کرد و بعد گفتش دوست دارم اصلا و لج بازی کرد منم ازش فاصله گرفتم و اصلا براش مهم نبود و حتی گریه کردنه من و ناراحت شدنم هیچ تاثیری روش نداشت... حالا به من بگید من باید چیکار کنم چ رفتاری داشته باشم (در ضمن ایشون هیچ مشکل جنسی ای ندارن با من و نیازاشون برطرف میشه و اینکع واقعا من ازشون میپرسم و هر طور که‌دوست دارن رابطه داریم و هیچ کوتاهی ای نمیکنم) دفعه های قبل میگفت خودش ک نیاز جنسی ای نداره و منم دوست داره اما نمیدونه براچی اینکارو میکنه و منم به شدت حساسم روی این مسئله... چیکارکنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام ب شما دوست عزیز

قابل درک هست که دیدن این فیلم و عکس ها از سمت همسرتان برای شما با احساسات ناخوشایندی همراه می شود اما بهتر است دقت کنید که سرزنش کردن ایشان و یا سرک کشیدن مداوم در گوشی ایشان و همچنین قهر و گریه به شما کمکی نمی کند و تنها باعث می شود که همسرتان حتی جبهه گیری بیشتری نیز داشته باشند .لازم است هر زمان که متوجه این مسئله شد خیلی دوستانه و صریح احساس خودتان را در این‌باره با آقا در میان بگذارد و بگوید از اینکه همسرش مشغول دیدن این فیلم‌هاست چه احساسی دارید و این باعث ناراحتی ا‌‌ش می‌شود.

دقت کنید که سبک بیان و زمان بیان نیز اهمیت زیادی دارد و اینکه بیان آن به صورت مچ گیری کردن از ایشان نباشد .

شما می توانید در احترام دیدگاهای خودتان را به ایشان بیان کنید در کنار اینکه دلایلتان برای مخالفت با دیدن این عکس ها را بیان کنید و همچنین از ایشان بخواهید که با متخصص سکس تراپی در این موراد مشورت کنید .

بسته به اینکه هدف همسرتان و دیدگاها و تمایلات همسرتان چگونه می باشد دیدن این فیلم و عکس ها نیز می تواند تاثیر متفاوتی داشته باشد اما به مرورد دیدن فیلم و عکس های پورن باعث اختلاف بین زوجین ، درخواست ها نامتعارف ، در حالت های شدید انحرافات جنسی ، مقایسه شدن ،و.. ایجاد کند.

دقت کنید که در بیشتر موارد افراد از روی کنجکاوی به سمت این فیلم و عکس ها می روند و فکر می کنند از این طریق اطلاعات جنسی خود را افزایش می دهند در صورتی که این افزایش می تواند با مشکلات زیادی نیز همراه شود .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,308 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 151 بازدید
3 پاسخ 1,051 بازدید
1 پاسخ 284 بازدید
5 پاسخ 929 بازدید
...