مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت همسر مکرر

563 بازدید
سوال شده اکتبر 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام

۱۵ سال هست که به صورت سنتی ‌با تشخیص خانواده ازدواج کردم. از همان ۲-۳ ماه ابتدای ازدواج متوجه خیانت های مجازی همسرم شدم. همسرم با دوست دختر های سابقش هنوز چت می کرد . هر بار که متوجه ارتباطات او از طریق شبکه های مجازی شدم ، عذر خواهی کرد و قول داد بار آخر باشد . البته با چندین روز داد و بیداد و قهر . دوباره متوجه شدم با خانمی صحبت می کند . به او کفته بود که من را طلاق داده و در حال قرار گذاشتن برای رفتن به شمال من سر رسیدم . فرزند ۷ ساله داریم . من تمکن مالی دارم و می توانم تنهایی فرزندم را بزرگ کنم. نگران سلامت روحی فرزندم هستم و تعللم برای طلاق فقط فرزندم هست. متاسفانه با کارهایی که همسرم کرده ، دیگر کوچکترین علاقه ای به او ندارم و زندگی با او برایم خیلی سخت هست. پسرم در برابر دعوای ما بسیار گریه کرد و چندین روز نا آرام بود برای همین سکوت کردم. به نظر شما خودم را نجات بدهم و طلاق بگیرم یا به خاطر پسرم زجر بکشم ؟ دو مورد خیلی بد در زندگی من هست : ۱. پدر و مادرم و خواهرم را از دست داده ام ۲. از ابتدای ازدواج همسرم مشکل جنسی داشت و ما رابطه متعادلی نداریم ولی او‌همیشه از درمان طفره می رود

1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 1, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم قابل درک هست که این خیانت های مکرر برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما عزیزم دقت داشته باش که خیانت هایی که مکرر تکرار می شود و فرد در کنار ابراز پشیمانی تعهد و ثبات در تعهد را ندارند ممکن است مکرر تکرار شود و در این مسیر نیاز است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در مشاوره حمایتی شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید و بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

دقت داشته باشید که درگیری های مداوم می تواند برای شرایط روحی فرزندتان نیز آسیب زا باشد به همین دلیل ادامه دادن زندگی مشترک بدون بهبود این مشکلات توصیه نمی شود و نیاز است که شما و همسرتان برای بررسی دقیق به زوج درمانگر مراجعه کنید.
دارای دیدگاه اکتبر 1, 2020 توسط بی نام
چند بار پیش مشاور رفته ام، همسرم همکاری نمی کنه و می گه مشکلی نداره و شوخی بوده و منظوری نداشته یا از دوره مجردی عادت داشته.... دلایلش منطقی نیست و همیشه از صحبت کردن طفره می ره.  حتی در مورد مسایل جنسی هم طفره می ره . بسیار از ازدواجم پشیمون هستم. پسرم خیلی پدرش را دوست داره . نمی دونم چطور جدا بشم که پسرم آسیب نبینه. می دونم اگر بمونم داغون می شم ، ولی پسرم واجب تره
دارای دیدگاه اکتبر 1, 2020 توسط مهسا1 حرفه ای (2,940 امتیاز)
پسرتون واجب تر نيست ابدا! هيچكس به غير از خودتون نبايد مهم باشه!
دارای دیدگاه اکتبر 2, 2020 توسط بی نام
شما درست می گین، اگر پسرم را در آرامش بزرگ کنم شاید خیلی بهتر از این باشه که پدرش در کنارش باشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,315 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,014 بازدید
2 پاسخ 1,049 بازدید
2 پاسخ 2,496 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط گلاره
2 پاسخ 715 بازدید
3 پاسخ 3,536 بازدید
1 پاسخ 508 بازدید
4 پاسخ 740 بازدید
1 پاسخ 496 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 538 بازدید
سوال شده می 19, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط حسین
...