مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اگه میشه راهنماییم کنین توی این دوران چه کاری انجام بدم؟

377 بازدید
سوال شده اکتبر 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من دختری ۱۷ساله ام
 از تقریبا ۱۲ سالگی به پسر عموم که ۱۸ سالشه علاقه داشتم تا اینکه بعد یه سال فهمیدم این حس دوطرفه اس من اون موقع وانمود کردم که از دستش عصبی شدم ولی تو تنهاییم یه لحظه ام از جلو چشام کنار نمی رفت دیگه هیچی بینمون پیش نیومد خیلی باهم سرد رفتار کردیم اما واقعا از عمق قلبمون همو دوست داشتیم .بعد ۵ سال من بهش علاقه دارم نه مثله قبل بلکه هزاران برابر اون موقع. دوماه پیش وقتی دیدم دوست دختر داره تصمیم گرفتم به آبجیش که دخترعموم میشه بگم گفتم و اونم گفت که این حستون دوطرفه است حتی چن باری بحث ازدواج تو و داداشم و داداشم می ندازه وسط سریه موضوع باهم چت کردیم و اون حس سرد بینمون شکسته شد
سوالی که دارم اینه که آیا امکان از بین رفتن این حس وجود داره ؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 4, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل احترام هست اما دقت کنید که شماها از سن کم با تمرکز زیاد بر این احساسات و خیالپردازی در مورد آن پیش رفته اید در این مسیر نیاز است که شما به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا در کنار احترام به احساساتی که تجربه می کنید در مورد موضوعات مهمی چون ازدواج در شرایط سنی و رشدی بهتر و زمانی که به هویت کامل تری رسیدید تصمیم گیری داشته باشید .

تصمیم گیری برای ازدواج در این سن برای شما توصیه نمی شود و بهتر است در این مسیر از روابط دوستی نیز خوداری کنید چون می تواند وابستگی بیشتری را برای شما ایجاد کند .

در آینده در شرایط نسی و رشدی مناسب اگر پسر عمویتان تمایل به ازدواج به شما را داشتند می توانند در این مسیر اقدام کنند و شما در آن زمان براساس معیارهایی که دارید در این مورد تصمیم گیری داشته باشید .

نگرانی شما در مورد ثبات داشتن این احساسات می باشد که اگر در شرایط سنی بالاتر این تصمیم گیری صورت گیرد بر مبنای شناخت بیشتر می تواند ثبات بیشتری داشته باشد .
دارای دیدگاه اکتبر 5, 2020 توسط بی نام
سلام
ممنون بابت راهنمایی های شما
سوال من اینه که آیا این حس تا وقت مناسب ازدواج باقی میمونه یا خیر ؟واقعیتش صحبتادرمورد گذری بودن این حس منو میترسونه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,194 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 187 بازدید
2 پاسخ 89 بازدید
2 پاسخ 108 بازدید
2 پاسخ 719 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
2 پاسخ 558 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2017 در قبل از ازدواج توسط imortal
1 پاسخ 126 بازدید
...