مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایجااااااااااااد مزاااااامحت خانوادگی

144 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط علی
سلام اسمم علی ۳۲سالمه ۳سال ازدواج کردمه خانمم ۲۵سالشه زندگی خوبی دارم ازهمه نظرخودم * ادم عادی معمولی هستم خوشگل جذاب نیستم تقریبا دوهفته ای هست یکی از اقوام خانمم ۲۷سالشه متاهله واسم زنگ میزنه درخواست رابطه پنهانی میده میگه نترس نمیزارم کسی بفهمه بیخیال نمیشه هرچی بهش اسرارمیکنم جواب نمیدم پیام میفرسته بای خط دیگه زنگ میزنه دلیل اینکارش نمیدونم چه خواسته ای داره میترسم به خانمم بگم باهاش برخورد کنه کل فامیل بفهمن زندگیش خراب بشه موندم چیکارکنم چون همسرمو دوست دارم خیلی خوبه حتی نمیتونم تصورش کنم که خیانت کنم به همسرم ازهمه نظرتوزندگیم موفقم همسرم شاغل هست پرستاره ساعت کاری خانممومیدونه بهم میگه الان کسی خونتون نیس من بیام خیلی ترسیدمه تویک لحظه تلاش چندین ساله ای که کردم واسه زندگی که تشکیل دادم بهم بخوره یا همسرم متوجه بشه ازمن سرد بشه توراخدا کمکم کنید
6 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط بی نام
شایدخانومتون داره امتحانتوندمیکنه.
درکل وفا دارس شما قابل ستایش.به نظرم باخانومتون درمیون بذارید ،این وسط یه دفعه نفهم بعد نظرش نسبت به شمابشه.یا اون خانومو تهدید کنید که ابروشو درخطرمیذارید شاید دست برداشت
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط مهسا1 حرفه ای (2,940 امتیاز)
شما كلا به اون خانوم مزاحم جواب نديد،حتي مثلا بهش نگين كه مزاحم نشو! نگين دست بردار! نگين من خانوممو دوس دارم! هيچي بهش نگين فقط جوابشو ندين انگار كه پيامش رو نديدين و سعي كنين تلفنش رو هم جواب ندين اگه شمارش رو ميشناسين!

در عوض،به خانومتون مو به مو توضيح بدين،قضيه مزاحم شدنش رو بهش بگين و پيام هاي اون مزاحم رو نشون بدين، تا همسرتون در جريان باشن. بعدا اگه متوجه بشن،مطمعن باشين كه ناراحت ميشن كه بهش نگفتين. به همسرتون بگين تا الان نگفتم بهت،چون فكر ميكردم دست برميداره و نميخاستم فكر شما رو مشغول كنم.

شما اصلا اصلا نگران آبروي اون خانم مزاحم نباشين،اون اگه آبرو داشت كه همچين كاري نميكرد! اصلا زندگيش بهم بخوره! اصلا نگران نباشين.

زندگي خودتون مهم تره.

موفق باشين.
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط الهه
سلام،والله اگ من جای شما بودم ب خانمم کامل توضیح میدادم و با اون خانم قرار میزاشتم بیاد خونمون اونروز هم ب خانمم میگفتم مرخصی بگیره و من و خانمم ادبش میکردیم ک دیگ از این غلطها نکن بش * درسی میدم ک تا آخر عمرش یادش نره.
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر بهتر است دقت کنید که اگر شما بخواهید به هر دلیلی به این خانم پاسخ بدهید می تواند زندگی مشترک شما تحت تاثیر قرار بگیرد در احترام به این خانم بیان کنید که تمایلی به ارتباط با ایشان ندارید و در صورت تکرار این پیام ها حتما به همسر ایشان پیام ها را نشان می دهید و یا به  خانواده ایشان گزارش خواهید داد البته بهتر است در این مسیر در صورت تکرار در زمان مناسبی به همسرتان این موضوع را بیان کنید و بهتر است که از مادرتان بخواهید با این خانم صحبت کنند و یا همسرتان با خود این خانم و نه افراد دیگری برخورد داشته باشند در هر صورت پنهان کردن این موضوع زمان زیادی امکان پذیر نیست و بهتر است که اگر تهدید کردن شما نسبت به این خانم جواب نداد این موضوع را با همسرتان در میان بگذارید .
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام راهکار های پیش روی شما فراوان هست.

1- شماره شخص مورد نظر رو مسدود کنید و جواب ندید که ساده ترین کار هست. و تا حالا باید این کار رو انجام میدادید که انگار انجامش ندادید.

2- توجه کنید که همین اتفاق برعکس و برای همسرتون اتفاق میوفتاد. خب اون وقت توقع داشتید همسرتون چه واکنشس نشون میداد و چه برخوردی می کرد؟؟؟ قطعا می گفتید چرا جواب داد؟ چرا ادامه داد؟ چرا نگفت؟ چرا خطش رو عوض نکرد؟ چرا مسدود نکرد؟  - حالا خودتون رو نگاه کنید که چه کردید.

3- شما با این کارتون همین حالا هم زندگیتون رو به خظر انداختید. چون ممکنه چنین فردی تهدید کنه که اگر باهاش رابطه نداشته باشید تمام پیام ها و تماس هاتون رو به همسرتون نشون میده.

4-  توجه کنید که این موردی که میگم احتمال بروزش کمه اما باز بعید نیست چون موارد این چنینی دیدم . یک در صد این احتمال رد بدید که این کار همسر شماست. یا به پیشنهاد اون. یا با اطلاع اون. توجه کنید اگرچه احتمالش کمه اما مشابه این حالت رو چه از طرف مرد یا زن بنده دیدم.

5- اگر واقعا نمیتونید بلاک کنید و حریف دل خودتون نمیشید یا دچار وسوه شدید ( که البته به نظر میاد وسوسه شدید چون راه حل ساده است ) خب در این صورت به همسرتون اطلاع بدید تا بدونه. نگران برخورد بدش هم نباشید. بالاخره ابروی باعث و بانی این کار بره بره بهتر از اینه که ابروی شما بره و زندگی خودتون هم داغون بشه.

البته نظر دوستانی که هم پیشنهاداتشون رو به اشتراک گذاشتند درسته.

موفق باشید.
پاسخ داده شده اکتبر 5, 2020 توسط بی نام
اصلا هیچی هیچی جوابش نده هیچوقت هم بهش نگاه نکن
به فکر همسرت باش که اگه بفهمه چققققققدر ناراحت میشه
منم یکی از والدینم دوساپیشل فهمیدم تو رابطه هست الان بعد دو سال تازه حال روح و روانم خوب شده!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,885 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 237 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 118 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط R
1 پاسخ 180 بازدید
1 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 172 بازدید
2 پاسخ 1,552 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط الهه
...