مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاور عزیز لطفا پاسخ بدید چون این یه سواله که فکر کنم فقط مشاور ها جواب منطقی میدن

523 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام و خسته نباشید،ببینید بدون مقدمه میگم من یه کنکوری تجربیم که ارزوی رتبه زیر ۱۰۰۰یاحتی۱۰۰و پزشکی دارم ،از همون کلاس اول ابتدایی تا اینجا درس خوندم ولی کنکور۹۹بخاطر سهل انگاری و کارای دیگه نتونستم یه رتبه حتی زیر ده هرار بیارم،هیجان و انگیزه زیاد دارم و میخوام به هدفم برسم.
یه جرقه امشب تو ذهنم زده شد برای مرور زیست که برام جذاب تر بشه و اذیت  نشم مدام،،میخوام وقتی رو یه مبحثی مسلط شدم و نکاتش رو دراوردم یه بار کامل به صورت کنفرانس با سرعت متعادل(ن کم و ن خیییلیسریع) که زمان بالا نشه،صدامو ضبط کنم و اگر جایی میرم یا اوغات فراغت هنزفری بزارمو گوش بدم
حالا مشاور عزیز لطفا بگین که این کار ضررش بیشتره یا فایدش؟؟ایا گوش دادن به صدا توی ثبت اطلاعات توی حافظه به مدت طولانی تاثیر خاصی داره؟؟؟اخه برای من یادگیری به این صورت باحال تره و اینکه مدام ترس دارم فلان جارو یادم رفت و......از نظر روانشناسیو و ایناهم بگین
3 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020 توسط y
سلام.این یه روش خلاقانس.اگر باهاش اوکی و میتونی درس بخونی ادامه بده.اگه با اینکار میری تو گوشی وقتت میره بزار کنار روششو.دنبال روش نیفت.هر طور قبلا میخوندی میومدی بالا اونطوری بخون.مهم تلاشته و پشتکارت.
پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

داشتن هدف کمک زیادی به شما در یک مسیر رشدی خواهد کرد اما موضوع مهم این است که شما برای رسیدن به این هدف برنامه مشخص و پشتکار داشته باشید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

در مورد روش مد نظرتان اگر تایم های پرت زیادی دارید می توانید از این روش استفاده کنید اما دقت کنید که اگر در این روش تمرکز شما به ضبط صدا به امید گوش دادن مجدد برود ممکن است کارایی شما در زمان خواندن کاهش یابد اما اگر بر عملکرد برنامه ای که تحت نظر مشاور تحصیلی بهتر است داشته باشید تاثیر نداشته باشد می توان به عنوان یک مرور اطلاعات از آن استفاده کرد .

بهتر است به صورت وسواسی به درس خواندن توجه نکنید چون اگر مداوم بخواهید برگردید به مطلبی جهت اینکه چیزی را فراموش نکرده باشید این مسیر می تواند برای شما با کاهش عملکرد همراه باشد اما اگر شما طبق برنامه پیش بروید و زمانی که تست میزنید با مشکلی مواجهه شدید می توانید در ان مبحث بازگشت داشته باشید در کنار اینکه حتما در برنامه های کنکور مشاور تحصیلی شما زمانی برای مرور قرار خواهند داد .
پاسخ داده شده نوامبر 20, 2020 توسط نابغه تنها حرفه ای (4,320 امتیاز)
سلام دوست عزیزم

من از ایده شما برای درس هام خیلی وقته که استفاده میکنم و نتایج خوبی داره.

من هم در صدد کنکور پزشکی ام

رتبه زیر 1000 برای افراد خلاقی مثل من و تو کار بسیار راحتیه تنها نکته قابل توجه دقت در مسائل هستش.

روش خوبیه و فواید زیادی داره

اگه دوست داشتی میتونم بیشتر باهات در ارتباط باشم

yenebax839@ffeast.***

در پناه خدا موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,024 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,891 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 113 بازدید
1 پاسخ 492 بازدید
2 پاسخ 140 بازدید
1 پاسخ 216 بازدید
...