مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتماد به نفسم بر خلاف همیشه کاهش یافته است

268 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مهشید
سلام خسته نباشید دختر ۱۹ ساله ای هستم و پشت کنکور حالا کسب که همدبگر رومیشناسیم و خیلی بهم علاقه داریم میخواد بیاد خواستگاری من رنگ پوستم گندمیه و اندامم خیلی متناسب و چهره زیبایی هم دارم اما این روزا به شدت دچار کاهش اعتماد به نفس شدم در صورتی که آشناها میگن من خیلی سر تر هستم و برای پزشکی هم کنکور میدم حالا دچار وسواس شدم که نکنه بعد چاف بشم اندامم خراب بشه با رنگ پوستم براشون جذاب نباشه وهزار فکر دبگه ما باهم دوست شدیم و ایشون فوق العاده به من علاقه دارم با این افکاررنمیدونم چی کار کنم میگم نکنه خانوادش دوستم نداشته باشن اخه مقداری مخالفن خانوادمنم جز مادرم اطلاعی ندارن از ابن موضوع ولی ایشون مسّئله ای پیش اومد که پشت من دراومد و گفت من اونقدر شما رو مبخوام که به همه چی پشت کردم پسر منطقی عاقل باشخصیت و مهربانی هست منم خیلی بهش علافه دارم اما واسه تحصیلمم کمی میترسم و مبگم نکنه مانع بشه ابن ازدواج و فاصله بگیرم و از طرفی اعتماد بنفسم کم شده و مدام میترسم و آشفته شدم لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 15, 2020 توسط مهسا1 حرفه ای (2,940 امتیاز)
سلام

اين آقا پسر قيافه شما رو ديده و پسنديده و داره مياد جلو! پس اصلا نگران ظاهر و قيافه نباشيد،اگه نميپسنديد نميومد! نگران خانواده اش هم نباشين،مهم خودشه.

درضمن اگه نسبت به قيافه خودتون بدبين باشين و استرس بگيرين؛ مطمعن باشين كه نيروي منفي ساطع ميشه و توي حركاتتون اثر ميزاره و خود به خود باعث ميشه كه بقيه هم انرژي منفي بگيرن!

هميشه خودتونو دوس داشته باشين و به خودتون انرژي مثبت بدين حتي اگه زشت ترين باشين!! هرچند كه كسي زشت نيس و شمام اصلا نيستين!

نگراني در مورد درس به جا هست،اگه ازدواج كردين خودتون بايد برنامه ريزي كنين تا لطمه اي وارد نشه،و يا ازدواج رو به بعد از كنكور موكول كنين.

موفق باشين.
دارای دیدگاه اکتبر 15, 2020 توسط مهشید
خیلی متشکرم که پاسخ دادید زنده باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,163 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 197 بازدید
1 پاسخ 227 بازدید
1 پاسخ 101 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
3 پاسخ 95 بازدید
سوال شده اوت 2, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط biochemist
2 پاسخ 128 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Fatima
1 پاسخ 114 بازدید
...