مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مسائل و مشکلات مالی

276 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط majid
سلام من پسری هستم ۲۸ ساله، نسبت به خیلی از هم سن و سالای خودم از زندگی عقبم، متاسفانه اونقدر درآمد کسب نمیکنم که بتونم برای خودم زندگی جدا داشته باشم، من هم دوست دارم مستقل باشم و برای خودم زندگی کنم. حرفه ای بلد نیستم و در حال حاضر منشی هستم. تا به حال انقدر احساس پوچی نکرده بودم، تو روابط با دختر هم هیچوقت موفق نبودم، همه * این مسائل کلافم کرده، با این شرایط هیچ دختری حاضر نیست باهام باشه، چه برسه به این که بخواد با من ازدواج کنه. توروخدا بگید من باید چکار کنم، چکار کنم که بتونم زندگی خوبی داشته باشم و من هم مثل بقیه از زندگیم لذت ببرم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 26, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز قطعا شما هم  به تناسب ظاهر درامد و شغل  افرادی هستند که بخواهند با شما زندگی کنند منتهی گاهی کمال طلبی شما و اینکه بیش از حد خیال پردازی هایی و ایده ال نگری هایی ممکنه داشته باشید شاید شرایط را سخت کند در هر حالی که  اگر فردی باشید که استعدادها را شناسایی کرده باشید و متناسب با انها دنبال کسب و کار باشید مطمئن باشید می توانید شرایط نورم را پیدا کنید .اینکه در چه زمینه هایز موفق تر هستید در زمینه شغلی مشاوره شغلی می تواند به سما کمک کند انگی ه یافتن برای تلاش و ارتقا  هم همین طور افرا  بسیاری هستند که ایده های خوبی در زمینه های مختلف دارند و این ایده ها به انها کمک زیادی می کند که بتوانند کسب موفقیت کنند   و شرایط بهتری داشته باشند .در هر صورت  مطمئن باشید در زمینه  کاری و یافتن همسر و روابط می توانید موفق باشید .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
پاسخ داده شده فوریه 25, 2018 توسط فرزاد
سلام، دغدغه * شغلی مهمترین دغدغه * هر فردی تو این دوره و زمونه است، نه فقط پسرها بلکه دخترهایی هم که نیاز دارن به داشتن شغل و کسب درآمد با این قبیل مشکلات مواجه هستند. اما شغل شما شغل بدی نیست، خیلی از افراد این شغل رو دارند و زندگی میچرخونند. اما خب با توجه به اینکه شما قصد تشکیل زندگی و ازدواج دارید، میشه گفت کمی شرایط سخت میشه. اینجور شرایط یا باید به فکر شغل دومی هم باشید، یا اینکه کلا شغلتون رو تغییر بدید. گاهی اوقات تغییر شغل و از نو شروع کردن سخته اما خب اگر شغلی برای شما فایده ای نداره بهتره به فکر تغییر مسیر شغلیتون باشید.
پاسخ داده شده فوریه 27, 2018 توسط علی
سلام خدمت شما، حرف شما حرف دل خیلی از افراد هست، مسائل شغلی، درآمد، ازدواج، و غیره. همه * این عوامل به هم بستگی دارند. اگر واقعا از شغل فعلی خودتون ناراضی هستید از تغییر شغلتون نترسید، شاید کمی سخت باشه اما خب اگر بتونید شغل مناسبتری رو پیدا کنید مطمئنا ارزش این سختی رو داره. من خودم از زمانی که درسم تموم شد و لیسانس گرفتم، کارهای مختلفی انجام دادم، تا بالاخره تونستم اون کاری رو که براش ساخته شدمو پیدا کنم، خداروشکر الان هم خیلی راضیم. البته شما اشاره کردید که حرفه * خاصی بلد نیستید، الان مشاورین زیادی هستند که تو زمینه * شغلی فعالیت می کنند، واقعا میتونه مفید باشه براتون، امیدوارم شغل مناسبی رو پیدا کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,723 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,562 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 145 بازدید
4 پاسخ 842 بازدید
3 پاسخ 1,827 بازدید
3 پاسخ 446 بازدید
3 پاسخ 384 بازدید
3 پاسخ 230 بازدید
3 پاسخ 158 بازدید
سوال شده ژان 24, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط Moghtada ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 152 بازدید
سوال شده ژان 5, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط Mahdiyeh ممتاز (140 امتیاز)
4 پاسخ 3,629 بازدید
...