مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تنهایی چطور زندگی رو ادامه بدم؟

140 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
با سلام، من ۳۵ سالمه و به تازگی همسرم رو از دست دادم، ۲ فرزند پسر هم دارم. شرایط برام خیلی سخت شده، غم از دست دادن همسرم از یک طرف، بچه هام از یک طرف دگه و گذروندن زندگی از یک طرف. من خانه دار هستم، و تا زمانی که همسرم زنده بود کار نکردم به خاطر همین واقعا نگران هستم، نمیخوام سربار کسی باشم، نمیخوام برای کسی مزاحمتی داشته باشم. واقعا فکر کردن به همه * این مسائل داغونم کرده، افسرده شدم، نگران آینده * بچه هامم، نمیدونم چطوری میتونم دوباره سرپا شم، چطوری میتونم یک تنه این زندگی رو بچرخونم، واقعا میترسم. ای کاش همسرم زنده بود، خیلی تنهام، خیلی.
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 26, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز کاملا قابل درکه حال روحی و شرایط شما چرا که بالاترین استرس  ارد شده مربوط به مرگ همسر است و اینکه سن بالایی ندارید و داشتن دو فرزند منتهی  ممکنه در زندگی هر فردی حوادث اینچنینی پیش بیاید درسته زمان ب  است تا فرد خودش را پیدا کند ولی امیدوار بودن و تلاش برای ساختن زندگی بهتر بسیار کمک کننده است و در مورد شما هم این مساله می تواند **** باشد .اینکه حتما مراجعه داشته باشید و تلاش کنید که شرایط بهتری پیدا کنید .و تکنیک های مربوط به کنترل هیجان را بیاموزید تلاش کنید که بدون سربار دیگران بودن مستقلانه ادامه بدهید اگر همسر شما بیمه و حقوقی نداشتند در پی کاری متناسب با شرایط خودتون باشید زندگی0 تمام نشده شما مسئول دو فرزند هستید که رشد و بالندگی انها خودتثمین کننده موفقیت در شماست و اصلا جای نگرانی وجود ندارد .در هر صورت امیدوارم موفق باشید و شرایط بهتری پیدا کنید و نگران نباشید به هر حال خداوند هیچ وقت بنده ها را تنها نخواهد گذاشت فقط کمی صبوری لازم است .امیدوارم  با امید بیشتر ادامه دهید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
پاسخ داده شده فوریه 25, 2018 توسط tahere
دوست عزیز خدا بهتون صبر بده، غم از دست دادن عزیزان واقعا سخت هست، به دوش کشیدن بار زندگی اون هم به تنهایی برای شما که مادر هستید مطمئنا سخت هست اما خب با فکر کردن به آینده * فرزندان تون تحمل همه * این مسائل راحت تر میشه. دوباره می تونید به زندگی امیدوار بشید. به بچه هاتون فکر کنید، افسردگی و ناراحتی شما روی اونها هم تاثیر میذاره، پس باید به خاطر اونها هم که شده قوی باشید، زندگی همیشه سختی هایی داره، امیدورام این روزها رو پشت سر بذارید و کنار فرزندانتون شاد زندگی کنید. موفق باشید.
پاسخ داده شده فوریه 27, 2018 توسط diana
مریم عزیز، برای شما آرزوی صبر می کنم. زندگی تو چنین شرایطی سخت و مشکل هست، اما واقعا بزرگترین نعمتی که شما دارید فرزنداتون هستند. به امید اونها هم که شده این دوران رو پشت سر می ذارید و با امید به زندگی تون ادامه می دید. شاید تا مدتی شرایط برای شما سخت باشه اما باید سعی کنید نگرانی هاتون رو کنار بذارید، امیدوارم بتونید از پس همه * این مسائل بربیایید. گاهی اوقات حرف زدن می تونه بهترین کمک باشه، شما می تونید با یک مشاور یا روانشناس هم در ارتباط باشید، مطمئنا اونها بهتر می تونند شما رو راهنمایی کنند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,117 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 86 بازدید
سوال شده اوت 10, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط mahgol ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 300 بازدید
1 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 247 بازدید
1 پاسخ 71 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Anilmia ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده اوت 5, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 174 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ویدا
1 پاسخ 88 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...