مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت مکرر همسر

615 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
سلام وقت به خیر

من 4 سال ازدواج کردم  شوهرم  3 بار بهم خیانت کرده دوبار اول سکس چت با خانم ها * مختلف بار سوم متوجه شدم که با سکس ورکرها اس ام اس بازی میکنه و ظاهرا رفت  امد داره .بار دوم حق طلاق داد ؟ولی این بار هم مردد هستم برای طلاق.همش میگه بریم مشاوره درست میشه ؟و من هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم این موضوعات رو از نظر روانی خیلی به هم ریختم .ایا خیانت درمانی داره؟ از کجا معلوم دوباره تکرار نکنه ؟
دارای دیدگاه فوریه 18, 2023 توسط PlaitlE
HervГ© Bonnefoi <a href=****://priligy.buzz>priligy alternative</a>
دارای دیدگاه فوریه 27, 2023 توسط Clailicle
I definitely did ovulate, based on the ultrasound I had 2 mature follicles, have being trying for 13 months now <a href=****://zithromax.mom>azithromycin for ear infection</a>
دارای دیدگاه Mar 5, 2023 توسط zerheathe
Vanderpuye VDNK, et al <a href=*****://buycialis.homes>cialis prescription</a>
دارای دیدگاه Mar 9, 2023 توسط Goowawl
<a href=*****://buycialis.lol>cialis generic cost</a> How you benefit
دارای دیدگاه ژوئیه 4, 2023 توسط credosy
Very scary, but it helps to have the facts <a href=*****://viagr.art>can women use viagra</a>
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 19, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که روبرو شدن با خیانت های مکرر همسرتان برای شما احساسات ناخوشایندی را به دنبال داشته است و اعتماد شما از ایشان سلب شده است اما دقت کنید که برای بازسازی اعتماد و بهبود این شرایط روحی خود شما و بهبود زندگی مشترک نیاز است که در کنار ابراز پشیمانی همسرتان تعهد و ثبات در تعهد را داشته باشند که به مرور این اعتماد بازسازی شود و بتوانید تجربه بهتری داشته باشید .

اما در این مسیر نیاز است که با کمک زوج درمانگر  با حضور هردویتان چند جلسه مشاوره داشته باشید چون در این حالت برای ادامه زندکی مشترک شما اجباری ندارید اما با بررسی شرایط و شناخت بهتر احساسات و دلایل خیانت همسرتان و سبک شخصیتی و رفتاری و... ایشان می توانید تصمیم گیری کنید.

بهتر است قبل از تصمیم گیری به جدایی این فرصت را به خودتان و همسرتان بدهید و بعد از جلسات در مسیر جدایی تصمیم گیری کنید .
پاسخ داده شده اکتبر 19, 2020 توسط Dr.Majid حرفه ای (780 امتیاز)
سلام.در ابتدا سعی کنید با همسرتان منطقی و با شیوه بیان صحیح صحبت کنید که علت اینکارهایشان را جویا بشید،و اینکه آیا او مخیانه اینکارها را میکرده یا در حضور شما؟با ایشان صحبت کنید و شاید نیاز به رابطه جنسی با شما دارند و نمیگویند،حتما سعی کنید در رابطه * خود نیاز هم را برآورده کنید و شما هم آنقدر به جذابیت خود بیفزایید تا برایشان جذاب باشید و همین موضوع میتواند کمی ایشان را از انجام سکس چت و دیدن فیلمهای پورن و...باز دارد،اینکار کمی زمان بر است اما اگر با همسرتان شوخی های جنسی کنید، یعنی پیشنهاد رابطه بدید و کمی کودکانه تر بشوید و دلبرانه درخواست رابطه کنید بسیار موثر خواهد بود،اگر شما تمام روشهایی که به ذهنتان رسید را انجام دادید و نتیجه ای مطلوب نگرفتید با یک مشاوره مشورت کنید و بعد از مشورت با مشاوره تصمیم به جدایی یا طلاق بگیرید.
اما قطعا این رفتارهای همسرتان ریشه در برآورده نشدن نیاز های منسی شان دارد،اگر شما هم زمانی که سرکار هستند پیامهایی که میدهید محتوای عاشقانه داشته باشند و از یک نشانه قلب استفاده کنیدو ایشان را تشویق کنید که به خانه بازگردند و شما از ایشان استقبال کنید،قطعا این بهترین درمان میتواند خواهد بود،پس همه چیز به خود شما بستگی دارد،رفتارهای شما با همسرتان باید تغییر کند و کمی چاشنی رمانتیک تر به آن اضافه باید کرد.✅
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,939 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 268 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 558 بازدید
سوال شده اکتبر 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده می 12, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
2 پاسخ 709 بازدید
2 پاسخ 460 بازدید
1 پاسخ 225 بازدید
سوال شده مارس 26, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Loplop ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 459 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
2 پاسخ 223 بازدید
سوال شده ژوئن 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط شیوا
1 پاسخ 296 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مستاصل
...