مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اثر روایط مجازی قبل از ازدواج بر روی کیفیت زندگی بعد از ازدواج

332 بازدید
سوال شده اکتبر 23, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
با سلام وخسته نباشید

لطفا کمکم کنید

من یک جوان 29 ساله هستم با هیچ دختری تا به حال در دنیای واقعی دوست نبودم. نسبتا انسان معتقدی هستم.

توی سن25 سالگی در اثر فشار جنسی و افسردگی که بدلیلی اون موقع داشتم به چت روم ها پناه بردم ابتدا برای سرگرمی بود انقدر حیا داشتم که با دختر ها چت نکنم بعد ها صحبت عادی می کردم و کلی خجالت ولی آهسته آهسته شرایط بدی پیش امد ابتدا در حد سکس چتی بود ولی بعد از گذشت یکی دوسال بعد (اولین بار بدون درخواست من) به چت ها عکس هم اضافه شد وقبح این قضیه شکست و الان تقریبا سه سالی هست که در فضای مجازی مرتکب اشتباهات فراوانی شده ام

گاهی سعی در ترکش داشتم ولی نشده است. با هیچکس دوست نمی شوم وفقط یکبار با هرکسی چت می کنم چون نمی خواهم رابطه داشته باشم.

در حال حاضر نمی توانم ازدواج کنم به چند دلیل
1- اخلاقی بدی پیدا کرده ام پرخاشگر و پر توقع و افسرده چرا که همسن های خودم را می بینم که زندگی تشکیل داده اند و من در چت...مانده ام. هم نا امید و هم افسرده هستم

2- احساس می کنم تنوع طلبی جنسی پیدا کرده ام

3- می ترسم همسرم نتواند برایم کافی باشد و بعد دوباره برگردم به روابط چتی و من اصلن دوست ندارم خائن باشم و یه دختر رو ناراحت کنم.

سوال من این است با توجه به شرایط من که هم مجرد هستم و گرم مزاج و این سابقه ای که دارم اصلی ترین تهدیدی که برای زندگی مشترک من در آینده هست چیه؟
چکار باید انجام بدهم که بتوانم به خودم اعتماد کنم برای ازدواج کردن؟ راستش تصور می کنم اگر ازدواج نکنم بهتر از این است که ازدواج کنم وموجب ناراحتی یه دختر بشم ولی از طرفی چه طور بدون ازدواج کردن می توانم قید روابط مجازی را بزنم با توجه به اینکه 29 ساله هستم و مزاج گرمی دارم البته مزاج گرم منظورم درحد یک دومرتبه در هفته است.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,305 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 234 بازدید
2 پاسخ 134 بازدید
...