مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من یک پشت کنکوری ام ... لطفا مشاور جواب بده.

191 بازدید
سوال شده اکتبر 24, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
سلام من یه پشت کنکوری ام ، پارسال مشاور داشتم اما زیاد کمکی بهم نکرد هنوز برای کنکور شروع نکردم و نمیدونم که باید چیکار کنم از طرفی خصلت کمال گرایی دارم بشدت یعنی میخوام اگه تونستم قبول بشم همه چیز به نام خودم و تلاش خودم باشه میتونم واسه خودم برنامه بریزم اما از درست بودن و تاثیرگذار بودنش شک دارم از طرفیم آدم تنبلی ام و از لحاظ روحی بشدت افسرده ، و میترسم که اگه مشاور بگیرم کاراشو انجام ندم و دروغ بگم که انجام دادم و همین انگیزه * ادامه * کارو ازم بگیره ، چون دوست دارم همه رو از خودم راضی نگه دارم به خاطر همین ممکنه دروغ بگم ، میتونم برنامه بریزم و از طریق روش مطالعه * رتبه های برتر درسارو بخونم . اما واقعا نمیدونم با این شرایط باید مشاور بگیرم یا خودم برنامه بدم .به نظر خودم بهترین راه حل اینه که یه برنامه داشته باشم که یه مشاور بهم داده باشه اما پیگیری نکنه ، یعنی فقط برنامه داشته باشم اما نمیدونم آیا این راه حل درسته یا نه . لطفا راهنمایی کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 24, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در مسیر موفقیت برای کنکور نیاز است که شما در کنار داشتن برنامه مشخص و یک پشتیبان برای زمان هایی که با مشکل مواجهه می شوید انچه اهمیت دارد این است که شما در شرایط روحی مناسب با داشتن پشتکار پیش بروید و سعی کنید که خودتان در این مسیر از تلاش لازم را داشته باشید .

بهتر است سعی کنید که در این مسیر در اول برای بهبود شرایط روحی خودتان اقدام کنید چون شرایط روحی شما تاثیر زیادی برعملکرد شما دارد که این آرمان گرای نیز بخاطر شرایط روحی شما رخ می دهد که باعث می شود که شما از شرایطی که دارید استفاده مناسب را نداشته باشید با بهبود شریاط روحی شما می توانید زا شرایطی که دارید بهترین استفاده ممکن را ببرید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه اکتبر 24, 2020 توسط بی نام
خونوادم بشدت با مشاوره مخالفن و از لحاظ مالیم زیاد وضعمون خوب نیست با این وجود باید چیکار کنم ؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,258 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 142 بازدید
سوال شده اوت 26, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط علیرضا.ر ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 142 بازدید
1 پاسخ 277 بازدید
سوال شده فوریه 19, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ساحلل حرفه ای (300 امتیاز)
1 پاسخ 513 بازدید
1 پاسخ 136 بازدید
1 پاسخ 118 بازدید
سوال شده اکتبر 29, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 128 بازدید
...