مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمی دونم باید چیکار کنم

133 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط عسل
سلام من نزدیک چهارسال که با یه نفر آشنا شدم و خوب دوسش دارم اونم گفته دوسم داره و خوب مسئله اینکه اون یه جای دوره مثلا فک کنید اصفهان منم اونور دنیام کرج بعد خوب تاحالا هم نشده همو از نزدیک ببینیم و اینکه خوب خوبیم باهام
ولی بنظرتون اشتباه کردم از کسی که نه دیدم خوشم اومده فقط عکس تماس تصویری اینا گرفتیم ولی هیچ وقت رو در رو ندیدم
و مسله بزرگ دیگه که شاید من بزرگش می کنم اینه که اون درست مثلا اصفهان به دنیا اومده ولی تابعیتش ایرانی نیست سطح مالی شونم یکیه با ما ما هم زندگی معمولی داریم ولی من بزرگ ترین ترسم اینه که بخاطر ملیتش ردش کنن واسه خودم مهم نیست مهم خود ادمه ولی از این موضوع خیلی می ترسم چطوری این موضوع به خانواده بگم چطوری راضیشون کنم؟
و اینکه امسال کنکور دارم و دقیقا نمی‌دونم چیکار کنم وقتی باهام حرف نمی زنم خیلی بهم می ریزم و دست دلم به درس خوندن نمیپره چیکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 27, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیمز احساساتی که شما دارید قابل احترام هست اما دقت کنید که شما در سن بسیار پایین در نوجوانی وارد این ارتباط شده اید و در این سنین وابستگی به فرد مقابل یک امر طبیعی هست و حتی می تواند باعث شود که شماها موضوعات مهمی چون ملیت و تفاوت های فرهنگی را نادیده بگیرید در کنار اینکه  شرایط سنی و رشدی هردوی شما نیز اهمیت دارد شما با توجه به این موضوع و بیان آن که چگونه خانواده را راضی کنید تا ازدواج با این فرد خیالپردازی داشته اید بدون اینکه به صورت حضوری یکدیگر را ببینید و بیشتر شناخت شماها براساس آن چیزهایی هست که خودتان بیان کرده اید و این می تواند اسیب زا باشد .

بهتر است در کنار احترامی که برای احساسات خود قائل هستید اجازه بدهید که رد آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب بر مبنای یک شناخت واقعی و به دور از وابستگی در مورد موضوع مهمی چون ازدواج تصمیم گیری داشته باشید .

اگر در زمان فعلی بخواهید بجای تمرکز بر درس اولویت خود را این رابطه قرار بدهید از به دست اوردن نتیجه مد نظرتان ممکن است جا بمانید چون انرژی زیادی را صرف این روابط می کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,966 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 162 بازدید
1 پاسخ 194 بازدید
3 پاسخ 346 بازدید
2 پاسخ 179 بازدید
سوال شده ژان 14, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط مانلی
1 پاسخ 159 بازدید
1 پاسخ 188 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط گلشن
...