مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق از کودکی مشاور کمک کن

220 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط محمدامین
من ۱۶ سالمه از بچگی به دختر خالم علاقه داشتم و ‌همیشه بهش یه نگاه خاصی داشتم ما با هم بزرگ شدیم صمیمی هستیم همیشه دلم میخواست بهش بگم بهش علاقه دارم تا دیر نشده و به کس دیگه ای دل نبسته ولی از این ترسیدم ناراحت شه و به خانوادش بگه من نمیخوام چیزی بگم که توهین باشه فقط میخوام بدونم بهم علاقه داره یا ازم متنفره یا عاشق یکی دیگس دلم میخواد بدونم اگه دوستم نداره سعی کنم فراموشش کنم ولی میترسم بهم توهین کنه و یکمم اضافه وزن دارم بهم توهین کنه و به خانوادش بگه من قصد بدی ندارم فقط میخوام بدونم حسش چیه با تشکر کمک کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 5, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید فابل احترام هست اما بهتر است به خودتان و فرد مقابل فرصت بیشتری بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر و زمانی که هوت کامل تری کسب کردید در این مسیر اگر بازهم همین احساسات را داشتید اقدام کنید چون بیان اینکه ایشان هم شما را دوست دارند یا نه کمکی به هیچ یک از شما دو نفر نمی کند چون این دوست داشتن نمی تواند هدفی را دنبال کند در کنار اینکه هردوی شما با رشد شرایط سنی و حضور در اجتماعات بزرگ تر و شناخت بهتر خودتان ممکن است معیارها و علایقتان متفاوت شود پس بهتر است که اجازه بدهید در آینده در شرایط بهتری در این مورد تصمیم گیری کنید .

و در زمان فعلی بهتر است با احساسی که تجربه می کنید در احترام برخورد کنید و تصمیم گیری در مورد آن را به آینده واگذار کنید .
دارای دیدگاه نوامبر 5, 2020 توسط محمدامین
به نظر شما چه سنی مناسبه و میشه مطرح کرد؟ من فقط میخوام این را بدونم که اگر به من علاقه ای نداره یا یکی دیگه را دوست داره بگه که من فراموشش کنم
دارای دیدگاه مارس 6, 2022 توسط ملیکا
خوب ایدی دخترخالت و بده من ازش درباره تو میپرسم...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,609 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 379 بازدید
6 پاسخ 928 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط SAMI ممتاز (160 امتیاز)
5 پاسخ 875 بازدید
2 پاسخ 233 بازدید
0 پاسخ 261 بازدید
1 پاسخ 200 بازدید
0 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 214 بازدید
2 پاسخ 110 بازدید
...