مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پاسخ من را هم بدید تا خودکشی نکردم

312 بازدید
سوال شده نوامبر 18, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
نمایش از نو نوامبر 18, 2020
سلام. آیا خداوند جان عزیزانمان مثل پدر و مادر را میگیرد به خاطر عذاب گناه؟ من گناهی کبیره انجام داده ام و بهش معتاد شدم.. هر لحظه در این فکر هستم که خدا جان پدر و مادرم را به خاطر عذاب گناهم میگیرد.. میخواهم قبل از این خودم را از بین ببرم..
4 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2020 توسط امید
سلام خیر هیچ آدمی را به جای شخص دیگری مجازات نمی کنند هرکسی  مسئول کارهای خودش است درضمن خودکشی هم یک گناه کبیره است چرا میخواهید مجدداً مرتکب گناه شوید به جای این به دنبال راه حلی برای مشکلتان باشید و به عدالت و مهربانی خدا امید داشته باشید
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2020 توسط فرد
عزیزم چکار کردی
چه اشتباهی رو مرتکب شدی
اخه چرا علکی نقدر خودتون رو درگیر میکنید

تنها کسی که سزاوار خودکشی
کسی که بحث گناهُ گناه کیبیرهُ تو سرت انداخت
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2020 توسط سینا
سلام بر شما.

اگر پدر و مادر باعث و بانی به انحراف رفتن خانواده خارج از دستورات خدا بشوند. روز قیامت باید پاسخگو باشند.و خارج از پدر و مادر هرکس باعث بشود،کسی به سمت گناه برود (یعنی اموزشش بدهد،راهکار نشونش بده! یا به هر نحوهی گناه و زشتی رو امر پسندیده نشون بده! و اطاعت از دستورات خدا رو بی خود و الکی نشون بده ) همه اینها گناه کار هستن.

در رابطه با خودکشی! وقتی ادم دندونش درد میکنه! صبح تا شب دور خودش می چرخه از شدت درد! وقتی میخوان بکشنش! اگر بی حسی نزده باشه! درد وحشتناک میاد سراغش!

حالا تصور کنید،یک نفر که میخوان روح رو از تنش بکشن بیرون! اونم در حالی که اهل خدا نبوده و دور از خدا بوده باشه!(و مبارزه هم کرده باشه) طبق ایات قران با شلاق! از پشت سر با فریاد! روح رو از تنش میکش بیرون ..!

ضمن اینکه این شخص دیگر چیزی به اسم اسایش و ارامش حتا یک لحظه نداره! دائم و خالص عذاب بسیار دهشتناکه!

شما که اینقدر به فکر پدر و مادرت هستی.. ابعاد زندگی رو از دید بالا ببین و گناهان خود رو ترک کن و توبه نسوح کن.و با انجام کار خیر و خوب.. هم در حق خود خوبی کن و هم مقداری از کار خیر شما به انها میرسد!(البته اگر در حرکت کردن شما به سمت خدا و صحیح نقش داشته باشن ..) و باعث بدنامی و بی ابروی پدر و مادرت در دنیا نشو. و خودت رو وارد عذاب ابدی نکنه.

خدا کسانی که توبه کند و برگردن رو کمک میکند.ولی کسانی توبه نمی کنند و گذشته بد خود رو جبران نمی کنند و انفاق نمی کنند، همه چیز رو سر سری میگرن و توبه اشون هم الکی باشه.. رو هرگز نمی ببخشد.
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

مرگ یک فرایند طبیعی در زندگی انسان ها می باشد و ممکن است براساس شرایط و مراقبت ها و... در زمان های مختلف برای انسان رخ بدهد و فرایندی هست که نمی توان از ان جلوگیری کرد .

این افکاری که شما بیان می کنید و ترس هایی که شما آن را تجربه می کنید بیشتر به دلیل این است که شما دچار وسواس فکری می باشید به همین دلیل این مکلات رفتاری خودتان را با اتفاق ناگواری برای خانواده همراه می دانید و گاهی حتی برای باطل کردن این رخداد ممکن است یک سری رفتارها را نیز انجام بدهید .

این موارد نیاز به بررسی افکار و احساسات شما دارد و اینکه شما به کمک روانشناس فرایند درمانی خود را طی کنید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,151 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 189 بازدید
سوال شده ژان 20, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Silmo ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 517 بازدید
2 پاسخ 197 بازدید
سوال شده مارس 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط nahid حرفه ای (300 امتیاز)
1 پاسخ 526 بازدید
0 پاسخ 330 بازدید
...