مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من به تازگی خود ارضایی شروع کردم

196 بازدید
سوال شده نوامبر 18, 2020 در مشاوره مذهبی توسط JIMMY
من به تارگی خود ارضایی شروع کردم و تقریبا یک ماهی میشه و خودم بار ها تلاش کردم تویه این یک ماه  خود ارضایی رو ترک کنم ولی نتونستم و حداقل هفته ای یک بار این کارو انجام میدم و بعدش میگم دیگه این کارو نمیکنم ولی باز هفته * بعد تکرار میشه لطفا کمکم کنید دیگه خسته شدم .
پسر هستم و ۱۴ سالمه
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 18, 2020 توسط بی نام
سلام.. وقتی افکار خودارضایی میاد سراغت برو با پدر و مادرت یا خواهر و برادرند صحبت کن تا فکر جای دیگه مشغول بشه.. اصلا تو خونه تنها نباش.. وقتی حمام میری به بدن خودت نگاه نکن تا تحریک نشی.. با خودت آواز بخون تا حواست پرت بشه..
من هم بهش اعتیاد داشتم و بهت هشدار میدم اگر همین الان و این موقع ترکش نکنی دیگه بری جلوتر خیلی سخت تر میشه.. اگر ادامه بدی بدنت ضعیف میشه و زیر چشمهات گود میفته و زشت میشی.. کمر درد میگیری و موهات سفید میشه..
وقتی که افکار خودارضایی اومد سراغت این عواقب بدی که بهت گفتم رو یادت بیاد تا نظرت عوض بشه..
من توصیه میکنم نماز اول وقت رو هم فراموش نکنی.. اگر به خدا نزدیک بشی، دیگه شیطان نمیاد افکار خودارضایی رو تو سرت بزاره..
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,323 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 199 بازدید
1 پاسخ 862 بازدید
2 پاسخ 210 بازدید
سوال شده مارس 10, 2020 در مشاوره مذهبی توسط زهرا
2 پاسخ 428 بازدید
سوال شده اکتبر 6, 2019 در مشاوره مذهبی توسط حسین
...