مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

روبرو شدن با افرادی که دوستشان نداریم

154 بازدید
سوال شده نوامبر 20, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام و خسته نباشید من ۸ سال هست که ازدواج کردم و شوهرم تک فرزنده که پدرش هم در کودکی فوت کرد و من خودم پذیرفتم با مادرش زندگی کنیم متاسفانه خاله ها و دایی های شوهرم خیلی تو زندگیمون دخالت میکردن و چون مادربزرگ شوهرم با مادرشوهرم زندگی میکرد و من هم مدتی اونجا بودم و به دلیل رفت و آمدهای زیاد مشکلاتی به وجود اومد ولی مادرشوهرم خودش به من گفت ما خجالتی هستیم و نمیتونیم به کسی بابت یه متلک یا هرچیز دیگه حرف بزنیم و شوهرمم هم خیلی خجالتیه در ارتباط با فامیلاش.
 به من خیلی بی احترامی و توهین شد منم اوایل چیزی نمیگفتم تا اینکه یکبار با همشون دعوا گرفتم البته لفظی و محترمانه و خونه اجاره کردیم و از اونجا رفتیم شوهرم و مادرشوهرم پذیرفتن همه چی رو.
 الان مشکل من اینه چون خونه مادرشوهرم رفت و آمد میکنم و اونا رو مدام اونجا میبینم نه به من سلام میگن و نه علیک میگیرن ولی تا شوهرمو میبینن احترام و سلام و علیک من خیلی از نظر روحی اذیت میشم.شوهرم خجالتیه و نمیتونه جواب نده یا مادر شوهرم همچنان بهشون محبت میکنه .
من میدونم خونوادشونن و طبیعیه بخاطر عروس رابطشونو قطع نکنن اما من خیلی اذیت میشم چیکار کنم نمیشه نرم خونه مادرشوهرم دوسش دارم حق داره نوه شو و پسرشو ببینه اما در مقابل رفتار اونا فقط از من عذر میخوان و هیچ دفاعی از من نمیکنن.
الان فقط کلی استرس به من وارد شده و حتی افسردگی هم گرفتم چون همیشه یه سری آدم هایی رو میبینم که برام پر از خاطرات بد هستن لطفا راهنماییم کنین؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 21, 2020 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
سلام

چه قدر خوبه که شوهرتون ومادرشوهرتون دوستون دارند وازتون عذر خواهی می کنند

مادرشوهر اینطوری خیلی خوبه

ببینید شما بخاطر زندگی وخانوادتون بهشون اهمیت ندید وبا اعتماد به نفس وروی خوش باهاشون برخورد کنید

اونا بخاطر اون دعوا ازتون دلخورن وبخاطر همین اینطوری برخورد میکنند شما هم کم نیارید وبا خوبی ونشاط رفتار کنید حتی هرچقدرم که بهتون بی احترامی کردن سعی کنید به دل نگیرید

مهم مادرشوهر وهمسرتون هستن که خیلی دوستتون دارند
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,284 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 194 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط متین میلادی حرفه ای (360 امتیاز)
2 پاسخ 164 بازدید
سوال شده سپتامبر 13, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط تهی!
0 پاسخ 141 بازدید
1 پاسخ 294 بازدید
5 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 249 بازدید
...