مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خانواده وخیانت

152 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2020 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط بی نام
سلام من زنی 33 ساله متاهل دارای دوفرزند وشاغل هستم وهمسرم هم در یکی از شهرستانها ودر راه دور مشغول به کار هست وماهی یکبار به ما سر میزنه متاسفانه حدود یک سال پیش با شوهرم اختلاف پیدا کردیم وایشون علیرغم مخالفت من وآگاهی از ناراحتی من همه سرمایه زندگی مار و با بی فکری هاش به فنا داد تا حالا چن بار ورشکست کرده ومن با صبوری وپشتکارزندگی هردومون رو دوباره رونق دادم تا اینکه اینبار اخر باهاش طی کردم که اگه بازهم این اشتباه رو انجام بدی من دیگه باهات نمی مونم ولی بازهم چن ماه پیش ورشکست شد ومجبورشد که به شهری دور از من بره وکار کنه تاجبران خسارت کنه ودلم خییییلی شکست چون که عمر وجوانی خودمواینطور هدر دادم در حالیکه باشغلی که دارم می تونم بهتراز اینازندگی کنم تااینکه چن ماه پیش در حیطه شغل خودم با آقایی متاهل ومحترم وآبرومند که از خیلی جهات روحیات مشترکی داشتیم  آشنا شدم که این آشنایی متاسفانه یا خوشبختانه به دوستی ختم شد واین دوستی هم تا الان به دوبار رابطه جنسی ختم شده که هم خودش عذاب وجدان داره وهم من .چندین بار به ترک این رابطه فکر کردیم ولی من خیلی بهش وابسته شدم از طرفی هم شوهرم وزندگی وبچه هامو خیلی دوست دارم وراضی به از هم پاشیدن زندگی این آقا هم نیستم ولی فکرشو نمی تونم از سرم بیرون کنم دنبال بهونه هستیم که این رابطه رو زودتر تموم کنیم ولی نمیشه خودشم متوجه شده که بهش وابسته شدم وخیلی هم به خاطر وارد شدن به زندگی من ازم عذرخواهی کرده یکماهی هست که اصلا باهمدیگه تماس نگرفتیم حتی تلفنی ولی همه اش فکر می کنم که احتمالا نتونم خودموکنترل کنم ودباره باهاش تماس میگیرم با اینکه می دونم اشتباهه ......چکار کنم توی بد منجلابی قرار گرفتم
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

خوبه که خورتون هم میدونید کارتون صحیح نیست و به شراطتون میگید منجلاب.

ببینید این روابط مثل باتلاق شما رو در کام خودش میکشه و این شمایید که بازنده اید. نکاتی رو به صورت خلاصه مطرح می کنم.

1- شما به عنوان یک خانم متاهل مرتکب زنا شدید.

2- ایشون به عنوان یک مرد کتاهل خیانت کرده و مرتکب زنا شده پس محترم و آبرومند نیست.

3- با توجه به رابطه جنسی و متاهل بودنتون باید بدونید شما ابدا و هرگز نمی تونید با ایشن باشید و حتی اگر جدا هم بشید با ایشون نمی تونید ازدواج کنید چون تا ابد الدهر بر یکدیگر حرامید. امیدوارم معنی حرام موبد رو بفهمید.

4- عمل شما دقیقا خیانت به اعتماد بچه ها ، آبروی یک خانواده و احترام خانوادگیتون هست.

5- این مرد اگر قرار بر انتخاب باشه در نهایت و آخر الامر همسر شرعی خودش رو انتخاب میکنه و به شما ترجیح میده .

6- شما یک زنگ تفریح برای این مرد هستید که تا بتونه و شما هم همکاری کنید از شما خدمات دریافت میکنه و حتی در آتی ممکنه شیادی هم بکنه.

7- این گناه کبیره * شما قطعا آثار دنیوی و اخروی دارد.

8- نگران بیماری های جنسی و مقاربتی و مشکلات روحی نیستید؟

9- خواسته یا نا خواسته زندگی یک زن دیگر رو تحت تاثیر قرار دادید.

10- خیانت و قتل گناهانی هستند که در همین دنیا موجب رسوایی می شوند.

نتیجتا این بی وفایی و عدم تعهد رو به اتمام برسونید. البته شرایط بد روحی شما قابل توجه هست اما مجوز اینکار نیست.

موفق باشید
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که تجربه بارها ورشکستی و یا درگیر * ها روابط عاطفی و جنسی حتی ایجاد شده بین شما و همسرتان برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما دقت کنید این روابط به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند برای زندگی شما و این آقا هردو آسیب های زیادی را به دنبال داشته باشد در کنار اینکه این موارد قابل پنهان کاری زیادی نیست و به مرور همسرتان و فرزندانتان می توانند متئجه این روابط شوند پس بهتر است به هر دلیلی از ادامه دادن این روابط خوداری کنید در کنار اینکه حتی اگر شما مجرد هم بودید بازهم این رابطه برای شما سازندگی نداشت چون فرد مقابل شما به افراد دیگری که خانواده اش می باشد متعهد هست و عموما بعد از مدتی که مشکلات انها حل شود و یا به نیازهایش پاسخ داده شود این روابط قطع می شود .

در این مسیر شما بهتر است در اولین گام مشکلات بین خودتان و همسرتان را حل کنید و در این مسیر اگر به مدیریت همسرتا اطمینان ندارید در احترام بیان کنید که می خواهید مدیریت این شرایط را خودتان بر عهده بگیرید و یا می توانید میزانی از درامد خودتان را برای بهبود زندگیتان خرج کنید و...

حل نشدن این مشکلات و حتی شیوه تصمیم گیری همسرتان باعث می شود که امکان خیانت و اسیب های بیشتر به زندگی مشترکتان افزایش یاید .

در کنار احترام به احساساتی که دارید دقت کنید که انسان ممکن است احساسات و افکار زیادی را تجربه کند اما قرار نیست در دنیای بیرون در مسیر آسیب زا به آن پاسخ بدهد چون آسیب این خیانت از سازندگی آن خیلی بیشتر می باشد .

بهتر است در این مورد با توجه به اگاهیتان از اشتباه بودن مسیر سعی کنید که به زندگی مشترکتان توجه داشته باشید و با همسرتان و در زمان فعلی با توجه به شرایط روحیتان به صورت فردی به روانشناس مراجعه کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,234 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 196 بازدید
1 پاسخ 2,945 بازدید
3 پاسخ 162 بازدید
سوال شده می 25, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط سید ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 58 بازدید
سوال شده اوت 2, 2023 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط به من حرفه ای (3,260 امتیاز)
0 پاسخ 95 بازدید
0 پاسخ 62 بازدید
1 پاسخ 162 بازدید
سوال شده دسامبر 21, 2021 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط رضا
0 پاسخ 77 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2021 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط ymosoraxi ممتاز (120 امتیاز)
...