مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من چم شده افسرگی شدیدی دارم

290 بازدید
سوال شده نوامبر 24, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط amir3234s55555 ممتاز (140 امتیاز)

سلام 

اسم من حامده و 14 سالم هست

 من خیلی افسرده ام انگار الکی الکی! منم اصلا احساسات به خرج نمیدم به کسی علاقه ای ندارم و... . حتی از خواهرم بدم میاد احساس میکنم خانوادم نا تنی من هستن نمیدونم شاید اوسکول شدم به جا افسرده . منم گاهی با خودم حرف میزنم!!!! مخصوصا وقتی تنها هستم!!! شاید عجیب به نظر بیاد از قیافه خودم بدم میاد!!!! وقتی با خودم حرف میزنم اکثر حرفام اینه که حامد خاکت بر سر این چ قیافه ایه ت داری! من موندم چم شده چون 13 سالم بود هیچ دردی مرضی هیچی نداشتم! احساس میکنم مشکل روانی پیدا کردم ! 2 تا ترس دارم یکیش اینه که میترسم باعث خودکشی بشه دومیش میشه میترسم این رفتار کار دستم بده چون علامه حلی میرم اونا خیلی رو نمره حساسن و... من خیلی درسخون نیستم اما نمراتم خوبه . هیچ وقت اعتماد به نفس هم ندارم . 

مشکل حساب میاد؟
 

1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 24, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد دقت کنید که شما در شرایط سنی حساسی قرار دارید و در این سن توجه به ظاهر بیشتر می شود و این امر باعث می شود که نوجوان وقت بیشتری را به توجه به این موراد سپری کند و حتی خود را با دیگران مقایسه کند در کنار اینکه مقداری از خیالپردازی در سن شما طبیعی هست اما اگر در این موراد بخواهید شرایط روحیتان را نادیده بگیرید با توجه به شرایط سنی ممکن است با شدت بیشتری آن را تجربه کنید شما علایم افسردگی دارید که حتی می تواند در ورابط شما با دوستان و خانواده و همچنین عملکرد درسی شما تاثیر بگذارد پس بهتر است که از خانواده بخواهید شرایط مشاوره حضوری یا تلفنی را برای شما ایجاد کنند تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

حتی داشتن افکار خودکشی و مرگ نیز از علایم افسردگی محسوب می شود که با بهبود شرایط روحیتان این علایم و افکار نیز برطرف می شود .
دارای دیدگاه نوامبر 24, 2020 توسط حامددددد
سلام خانم/اقای مشاور
من نمیتونم از خونه بیام بیرون چون بعد از یک تجاوز البته اصلا بهش فکر نمیکنم و اصلا برام احمیت نداره به جهنم که تجاوز کردن و از لحاظ فضولی اینا اصلا اجازه بیرون رفتن ندارم قبلا حرف مشاور پیش کش کردم اما با خشونت تحویل گرفتم و اصلا نمیتونم از خونه بیرون بیام
دارای دیدگاه نوامبر 24, 2020 توسط حامددددد
لطفا اصلا در مورد تجاوز راهنمایی و نصیحت نکنید چون بهش اهمیت نمیدم و برام مهم نیست قبلا هم گفتم به جهنم که اینکارو کردن  من هیچ وقت برای این ناراحت نبودم چون میدونم که اون مرض روانی بوده  
ایا با نشانه هایی که من گفتم واقعا افسردگی دارم؟
اگر دارم چه کنم با این اوضاع که نمیشه رفت بیرون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,875 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 163 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2019 در مشاوره تحصیلی توسط پویا
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده ژوئن 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط 928h
0 پاسخ 132 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
6 پاسخ 626 بازدید
2 پاسخ 144 بازدید
...