مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوست عشقم خرابه

83 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ازاده
سلام خوبین. من دارم روانی میشم. دیگه طاقت ندارم، من عاشق پسر همسایمون شدم. اون 17سالشه و من 15. بعد یه پسره ای هست ته خیابونمون میشینن اون نمیدونم چند سالشه. بعد هنین پسره که من دوسش دارم موتور داره. اونم موتور داره بعد امسال یع چند بار باهم هی رفتن پیست و اینا. بعد الانم گاهی خیلی کم باهم یه موقع حرف میزنن. اون پسره که ته خیابونه همش میاد دنبال این وگرنه این اصن نمیخواد باش بره. بارهاهم دیدم اومده دنبالش ولی این نمیره باش. بعد چند روز پیش دختر همسایمدن بهم گف اون پسره هس ته خیابونا، به دختر مستاجر ما پیشتهاد رل داد بعدم گفته بود من این دختره رو واسه سکس میخوام. و کلا یه وضی....
حالا من همش میگم نکنه اون پسره ای هم که من دوسش دارم مثل این دنبال این چیزا باشه. اصن این دروغ گف یا راست. نکنه اونی که دوسش دارم با این پسره میرن با دخترا میکنن. بعد منم اگه بخواد بیاد سمتم باید این کارارو بکنم و اهلش بشم و خلاصه باید جنده باشی تا دوست داشته باشه و ،.....

ولی بخدا من تالا چیزی درمورد پسری که دوسش دارم ندیدم و نشنیدم. حالا بگین چیکار کنم....
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 27, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام هست اما دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و بیشتر این احساسات بر مبنای خیالپردازی های خودتان افزایش پیدا می کند به همین دلیل شما با شدت بیشتری این احساسات را تجربه می کنید .

در این مسیر بهتر است از قضاوت خوداری کنید چون زندگی شخصی هر فردی به خودش ارتباط دارد و در این مسیر بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در مورد این احساسات تصمیم گیری کنید .

در زمان فعلی بیان هر صحبتی در مورد این آقا قضاوت محسوب می شود در کنار اینکه در مورد احساس این آقا به شما نیز بیشتر بر مبنای خیالپردازی شما می باشد .

شما و نه هیچ فرد دیگری برای داشتن یک فرد نیازی نیست که خودتان را در معرض آسیب قرار بدهید و وارد رابطه جنسی شوید چون رابطه جنسی زمان مشخصی دارد و قرار نیست انسان برای مورد تایید واقع شدن بدون در نظر گرفتن آسیب وارد یک ارتباط شود .
پاسخ داده شده نوامبر 30, 2020 توسط رامینا
اگه اینجوری لود اصصصصصلا سمتش نرو بگو گورباباش بخدا میشه فراموشش کنی منم یکیو فراموش کردم هرچن وقت * بار میبینمش ولی حسی بهش ندارم
اگه اینجوری بود فراموشش کن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,954 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 118 بازدید
سوال شده ژوئن 10, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 325 بازدید
3 پاسخ 111 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط فرزانه
1 پاسخ 138 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 484 بازدید
2 پاسخ 161 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
4 پاسخ 672 بازدید
...