مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از شوهرم متنفرم و شدیدا افسرده

194 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط لعیا

۸سال پیش با یه اقا ۲۰سال بزرگتر از خودم ازدواج کردم اوایل دوسش داشتم چون وض‌ مالیش‌ خوب بود وفادار بود ولی ۸ماهه باردار بودم متوجه خیانتش شدم راه برگش نداشتم ازش متنفر شدم بعدش وض مالیشم خراب شد دست بزن که داشت شدیدترم‌شد با اتو بدنمو میسوزوند دماغمو شکست انگشتمو دندونمو و... جای بدون زخم تو بدنم ندارم دوبار رفتم خونه پدرم که جدا شم دفه اول قول داد برگشتم ولی تغییری نکرد دفه دوم جدیتر رفتم جلو که د یک سال پیش رفتم جدا شم الا بعد یک سال بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومد مجبور شدم برگردم‌خونه شوهرم ولی اصلا از این وضعیت راضی نیستم یک ماهه از اتاق بیرون نرفتم باهاش صحبت نمیکنم هیچ حسی به این زندگی‌ندارم دلمم نمیخوار تلاشی برا بهبود این زندگی بکنم یه پسر ۶ساله دارم دوسشم دارم ولی حتی جوصله بازی و صحبت با اونم ندارم تست دادم افسردگی شدیدم‌دارم قبل این یک ماه که ازش دور بودم خیلی نرمال شده بودم.چه کنم؟

1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 29, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که دراید قابل احترام سهت اما دقت کنید که این میزان اختلاف سنی می تواند با توقعات ، دیدگاه ف شرایط رشدی متفاوت و... همراه باشد که وضع مالی مناسب نیز نمی تواند باعث شود که این موراد بی اهمیت جلوه کنند در کنار اینکه شما بیان می کنید همسرتان رفتارهای آسیب زای زیادی نسبت به شما دارند پس بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان دقت کنید که در این مسیر نیاز است که شما تصمیم گیری کنید که با شناختی که این 8 سال نسبت به همسرتان کسب کرده اید مایل به ادامه زندگی مشترک هستید یا خیر ؟

دلایل شما برای بازگشت به زندگی مشترک اهمیت زیادی داردچون نیاز است که برای ادامه زندگی مشترک شما به این موضوع توجه کنید که با تهدید به طلاق و یا قهر و در اتاق ماندن نمی توانید به خودتان و یا بهبود رفتارهای همسرتان کمکی کنید و نیاز هست که شما و همسرتان به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا شرایط زندگی مشترک و تعامل بین شما و همچنین سبک رفتاری و شخصیتی هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و در این مسیر به شماها کمک کنیم تا با شناخت بهتر خود و فرد مقابل برای ادامه زندگی مشترک و تغییر و یا جدایی تصمیم گیری کنید .

اما در هر دو حالت شما به شرایط روحی مناسب نیاز دارید پس بهتر است که برای مشاوره حمایتی اقدام کنید حتی اگر همسرتان مایل به مراجعه به روانشناس نیستند تا شما در اول با بهبود شرایط روحی خودتان و بررسی شرایط اجتماعی ، فرد و خانوادگی و... در این مسیر برای ادامه یا جدایی تصمیم گیری کنید .

دقت کنید که شما برای ارتباط با فرنزدتان نیاز به شرایط روحی مناسب دارید و این سبک زندگی مشترک می تواند در کنار آسیب های روحی برای هردوی شما برای فرزندتان نیز با فشار روحی زیادی همراه باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,557 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 105 بازدید
سوال شده می 24, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ی بدبخت
1 پاسخ 263 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 158 بازدید
1 پاسخ 283 بازدید
1 پاسخ 81 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...