مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیلی زود عصبی میشم و قلبم تیر میکشه ولی دیگران نمیتونن منو درک کنند

206 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Asal
من به تازگی در سن ۱۴ سالگی پا گذاشتم و فقط یه دوست دارم که  دختره و هم سن و هم کلاس خودمه تقریبا چهارساله باهم دوستیم ولی اون اکثر مواقع منقی نیست و حرفایی میزنه که منو عصبی میکنه هر چقدر براش توضیح میدم و دلیل میارم اون نمیخواد بپذیره و وقتی ازش میخوام خودشو جای دیگران یا من بزاره حرفای بی ربط میزنه و ساعت ها باهم پشت گوشی دعوا میکنیم خیلی منو عصبی میکنه و قلبم تیر میکشه من اصلا دوست ندارم تو این سن یا در اینده مشکلی برام پیش بیاد همیشه سعی میکنم که از حرفاش بگذرم و بیخیال باشم ولی اون انقد ادامه میده که منو به حرف بیاره و همیشه منو مقصر میدونه من نمیگم مقصر نیستم ولی تنها مقصر نیستم ولی اون کار خودشو میکنه نمیدونم باید چیکار کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 7, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

برای مشکل جسمی و دردی که احساس می کنید حتما به خانواده اطلاع بدید و به پزشک مراجعه کنید. مشکل قلب یا تنفسی یا حتی عصبی درسته که در سن بالا شایع هست اما با توجه به گفته های خودتون وقتی دچار ناراحتی هستید این حالت عصبی بهتون دست میده.

دوم در رابطه با دوستتون باید خودتون به این سوالات پاسخ بدید. د.ست یعنی چی؟ دوست رو برای چی می خواید؟ هدف از این ارتباط چی هست؟ آیا آرامش و اون حس خوب از دوستی بهتون دست میده یا همش رنجش هست؟

ببین عزیزم این شمایی که ر نهایت باید تصمیم بگیری اما بسنج و ببین ادامه رابطه با این دختر به ضرر کی هست؟ شما که کیسه بوکس روانی ایشون نیستی. قرار نیست فقط دوست دوران بدبختی و ناراحتیش باشی. آیا دوستت شادی هاش رو هم با توتقسیم میکنه؟؟؟ ببین چهار سال رابطه با چهار سال دوستی فرق داره. ضمنا طول و بازه زمانی مهم نیست، مهم اینه در این مدت به چی دست پیدای کردی؟؟ چه قدر به هم کمک کردید یا مانع هم بودید؟ چقدر با هم حالتون خوبه؟ چقدر شخصیتت حفط شده یا چقدر الکی مظلوم واقع شدی. البته در اینجور مواقع هر دو نفر مقصر اند. هم کسی که ظلم میکنه و هم کسی که اجازه میده شخصیتش خراب بشه و مظلوم بمونه. در هر صورت بسنج و عاقلانه تصیم بگیر.

موفق باشید
پاسخ داده شده دسامبر 7, 2020 توسط ahrj1382 حرفه ای (7,620 امتیاز)
اگه انقدر رو مخته چرا باید اصلا باهاش دوست باشی.آد وقتی با دوستش حرف میزنه باید حالش خوب بشه نه اینه عصبی وآشفته بشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,612 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,034 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده ژوئیه 13, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 116 بازدید
5 پاسخ 2,336 بازدید
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
سوال شده می 30, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 1,815 بازدید
سوال شده ژان 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط جنسی،عشق،خودکشی،فشار
...