مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از اول سال تا الان که اذر ماه هست درس نخونده ام و کنکوری هستم

117 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط پریناز
سلام راستش را بخواهید من یک دانش اموز رشته ریاضی پایه دوازدهم مدرسه تیزهوشان هستم من یازدهم را بصورت مجازی گذراندم و الان که اذر ماه هست هنوز حتی مطالب کتاب را هم نخوانده ام و امتحاناتی که تا کنون داده ام را با تقلب و کمک دوستانم داده ام مشکل من این است که نمیدونم دقیقا چه کاری باید انجام بدهم هیچ انگیزه ای برای درس خوندن ندارم و هدفی هم برای قبولی در دانشگاه ندارم و الان هم با مشکل امتحانات نوبت اول روبه رو شده ام و دقیق نمیدونم که باید چجوری کتاب ها و درس هارا بخونم من از شهریور ماه که مدارس اغاز شد تا کنون بعضی از کتاب هایم از جمله فیزیک و حسابان را باز نکرده ام و کاملا نو و دست نخورده مانده اند از شما خواهش دارم که کمکم کنید درسته من مدرسه تیزهوشان درس میخونم ولی وضعیت خوبی برای اینکه به مشاوره بروم یا اینکه ازمونی ثبت نام کنم را ندارم لطفا کمکم کنید با تشکر
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 7, 2020 توسط ahrj1382 حرفه ای (7,620 امتیاز)
تنها راه حلش درس خوندنه.بیخیال همه چیز بشو و کتاب هاتو بردار و شروع کن.به زمان از دست رفته فکر نکن.زمان زیادی تا کنکور نمونده ولی باز اگه تلاش کنی می تونی رتبه نسبتا خوبی بیاری.
از کتاب های کمک درسی استفاده کن.فیلم های آموزشی سایت آلا رو ببین.هم رایگانه هم مدرس هاش فوق العادن.
کلا این هفت ماه رو به خودت رحمت بده بعدش راحتی.
پاسخ داده شده دسامبر 8, 2020 توسط بی نام
میتونم سایت آلاء رو بهت معرفی کنم درس هاتو توی فیلم مثل معلم انلاین میگه هر فیلمش حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه هست ولی خدایی خیلی خوب تدریس میکنن و کتابو قشنگ برات توضیح میده امیدوارم بری و نتیجه بگیری .

*****://alaatv.***/

ادرس سایتشون هست .
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
سلام. درک می کنم که گاهی اوقات ممکن است درس خواندن برای یک دانش آموز سخت باشد، اما شما نباید از دست دادن انگیزه و هدف درسی خود را بگذارید. این مهم است که موارد زیر را به خاطر بسپارید:

1- باید برای خودتان هدف هایی برای درس خواندن و قبولی در دانشگاه تعریف کنید. آیا می خواهید در دانشگاه به چه کسب و کاری بپردازید؟ یا چه دروسی را بخواهید بخوانید؟

2- اگر شما امتحانات نوبت اول را نتوانستید با موفقیت پشت سر بگذارید، قبل از شروع به خواندن برای امتحانات نوبت دوم، به نقاط ضعف خود توجه کنید و در مورد مواردی که باید بیشتر روی آنها کار کنید، تصمیم بگیرید.

3- برای خواندن بهتر و کارایی بیشتر، یک برنامه ریزی خوب برای خود تعریف کنید. زمان خواندن را برای هر درس مشخص کنید و تلاش کنید آن را رعایت کنید.

4- برای خواندن بیشتر، با دوستان یا همکلاسی های خود درباره دروس بحث کنید. این کمک می کند تا مطالب را بهتر یاد بگیرید.

5- در نهایت، همیشه از امکانات موجود در مدرسه خود بهره ببرید. به معلم های خود سؤال کنید و از کتابخانه مدرسه استفاده کنید.

امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا بهتر بتوانید درس بخوانید و برای آینده خود آماده شوید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,744 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 129 بازدید
...