مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بیماری من چیست؟ آیا من بیماری دوقطبی دارم؟ دلیل اینکه یه دفعه غمگینم و یه دفعه شاد چیست؟

362 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بهار
من 13 سالمه و بیماری دوقطبی دارم. یه جورایی همش دلم می خواد یکیو بکشم. نمی دونم چرا. بعضی موقع ها جنون بهم دست می ده من اثلا دلم نمی خواد به کسی بگم. چند بار هم نزدیک بود خانوادم رو بکشم اما هر بار خودم رو توی اتاق کوچیکم زندانی می کردم و خودمو زخمی می کردم به هیچکس هم هیچی نگفتم. خیلی زیاد برام پیش اومده که وسط گریه بخندم یا برعکس. خانوادم هم همش دعوا می کنن. درسم هم خیلی پسرفت کرده. من می خوام بدونم که من گی هستم و چی هستم بیماریم چیه؟ از خودم می ترسم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 13, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد با توجه به علایمی که شما بیان می کنید و احتمال آسیب به خودتان و یا افراد دیگر وجود دارد بهتر است از خانواده بخواهید که شما را به روان پزشک و روانشناس ارجاع بدهند تا بتوانیم با بررسی شرایط روحی شما به مشا کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

دقت کنید که در این مورد و به صورت چت امکان طی کردن پروسه درمانی وجود ندارد در کنار اینکه برای تشخیص گذاری نیز نیاز به مصاحبه بالینی و بررسی پروسه احساسات و افکاری هست که شما تجربه می کنید .

در این مورد نمی تواند بیان کرد که شما  اختلال دوقطبی دارید و یا اختلال دیگری اما موضوع مهم این است که شما در شرایط روحی مناسبی قرار ندارید به همین دلیل با کاهش عملکرد در درس هم مواجهه شده ای و با بهبود شرایط روحی می توانید نتیجه گیری بهتری در روابط با خانواده و درس داشته باشید .

منظور از گی داشتن گرایشات جنسی به همجنس می باشد که در شرایط سنی شما می تواند این سبک از گرایشات باهزم نشان از شرایط روحی نامناسب و شناخت ناقص خودتان داشته باشد و شناخت ناقص از نظر هویت جنسی نیز بی تاثیر بر شرایط روحی شما نیست  اما در این مورد نمی توانیم تشخیص گذاری داشته باشیم و نیاز به مراجعه حضوری شما هست.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,336 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 234 بازدید
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده ژان 21, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
0 پاسخ 178 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ناشناس ٢٤ ساله مرد مجرد
1 پاسخ 305 بازدید
1 پاسخ 175 بازدید
1 پاسخ 238 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط آرشین نام مستعارمه
1 پاسخ 566 بازدید
4 پاسخ 563 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
...