مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بازیگری تمام رویامه ، اما خانواده ام میگم تجربی و پزشکی . باید چیکار کنم ؟

276 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط مبینا
سلام . من ۱۵ ساله هستم ، از اصفهان . عاشق بازیگری هستم ، خودم و همه * اطرافیانم ، مخصوصا دوستام می دانند که در این زمینه استعداد خیلی خوبی دارم و حتما موفقم . اما خانواده ام راضی نیستن ، پدر و مادرم میگن که حتما رشته * تجربی رو برم و پزشکی بخونم . در صورتی که هم در رشته * تجربی و هم در رشته * هنر استعداد و علاقه دارم .
من در یک شهر در نزدیکی اصفهان زندگی می کنم که شرایط کلاس تئاتر و بازیگری را ندارد .
بیشتر علاقه من به بازیگری است . اما نمی دونم چطور خانواده ام رو راضی کنم . کلا خیلی گیج شدم . واقعا سردرگمم . موندم به رشته تجربی که خانواده ام می گویند بروم و یا به رشته * بازیگری که تمام رویا و آرزومه ... نمی دونم واقعا ... میشه راهنماییم کنید ؟!
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 13, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

علایق شما قابل احترام هست اما در این مسیر در این مسیر بهتر است سعی کنید که به همه موراد توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر برای رشته بازیگری در کنار اینکه بهتر است این رشته از طریق دانشگاه طی شود بهتر است که شرایط محیطی نیز برای آن وجود داشته داشته باشد و شما بتوانید از امکانات بیرونی نیز برای رشد این استعداد استفاده کنید .

در مسیر رشته تجربی نیز شما می توانید به پزشکی به عنوان یک هدف و علاقه توجه کنید اما بهتر است تک بعدی به یک رشته نگاه نکنید و سعی کنید که در زمانی فعلی براساس اینکه شرایط رشته بازیگری چه میزان برای شما وجود دارد و در کنار اینکه رشته تجربی می تواند برای شما همراه با چه فوایدی باشد تصمیم گیری داشته باشید و بعد از کنکور در مورد انتخاب رشته بعدی تصمیم گیری کنید .در این مسیر بهتر است به مشاور تحصیلی مراجعه داشته باشید تا به کمک تیت های موجود استعدادهای شما مورد بررسی قرار گیرد و علایق شما و شرایط بیرونی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا شما بتوانید در این زمینه با بررسی همه شرایط تصمیم گیری بهتری داشته باشید در این مسیر بهتر است که پدر و مادر نیز با شما همراه باشند تا بتوانید در یک جلسه و با بررسی همه شرایط و توضیحات مشاور تصمیم گیری کنید .
دارای دیدگاه دسامبر 13, 2020 توسط مبینا
آهان بله درسته ، ازتون ممنونم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,719 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 691 بازدید
5 پاسخ 3,012 بازدید
...