مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رل مجازی راهنماییم کنید

105 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Samiraa ممتاز (120 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 14, 2020 توسط ravanshenasesite
سلام من ۱۸ سالمه با پسری توی مجازی دوستم اوایل خیلی خوب بودیم باهم اونم ۲۲ سالشه ولی حالا چند وقته که تغییر کرده به من کم محلی میکنه مثلا ۲بعدازظهر میاد میگه خستم بخوابم یکم میگم باشه میخوابه ۸ شب میادمیگم که چرا دیر جواب میدی میگه حالم بده قرص خوردم آخرشبم که میشه ساعتا۱۱ورب میگه بخوابیم صبح شد شاغلم نیستش ولی یهو خوابش میبره منم امشب عصبی شدم و بهش گفتم برو برو شادیات برای بقیه غمات مال من منم که منتظرت میمونم بیایم صحبت کنیم تو میری سین کرد هیچی نگفت
تاحالا در واقعیت ندیدمش ففط تلفنی صداشو شنیدم به نظر شما چیکار کنم کل حساب های کاربری مو تل و اینستا یهویی بدون خبرمحدود کنم؟؟بفهمه سد راه میشه بخدا سردرگمم نمیدونم چرا این جوری بهشم میگم رل زدی خبریه میگه تهمت نزن ولی انقدر دیر جواب میده یک شبم برام عکس گریه شو فرستاد گف حالم بده رفتم دیدم واتساپ آنلاینه به منم گفت  حق داری هرچی بگی ولی ببخش منم چشم پوشی کردم فکر میکنم رابطه ۳ نفره هستش و بیشتر وقتش برای طرف دیگست اما هر چی که میگم میگه تهمت نزن یام میگه کی با من زشت رل میزنه
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 14, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

دقیقا چه راهنایی میخوایید؟

این که ما حدس بزنیم مشکل از کجاست؟ آیا دروغ میگه یا راست میگه؟

اینکه باید با یک آدم دروغ گو رابطه * اشتباهتون رو ادامه بدید یا نه؟

چه جوری به خودتون وابسته اش کنید؟ یا چه جوری با نبودش کنار بیایید؟ و حتی چه جوری دیگه بهش ترحم نکنید؟

عزیزم مشکل کاملا واضح و مشخص هست. بستگی داره شما دنبال چه نتیجه ای هستید. قصدتون از این رابطه چی هست دنبال چه هدفی هستید؟ همه اینا راجع به پسر هم صدق میکنه.
پاسخ داده شده دسامبر 14, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سمیرا جان

ببین عزیزم شما در سنی قرار داری که گرایش و توجه به سن مخالف بیشتر می شود اما دقت کنید که وارد دشن به این روابط می تواند برای شما با کاهش تمرکز از مسیر اصلی زندگیتان همراه باشد .

روابط در دنیای مجازی با شناخت ناقص همراه می باشد و رد می تواند هرگونه که دوست دارد خود را به شما معرفی کند و در این مسیر نمی توان بر مبنای این شناخت تصمیم گیری کرد در کنار اینکه دقت کنید که ان روابط عموما دوام زیادی ندارد و هرچقدر که بیشتر در این روابط بمانید امکان وابستگی خودتان بیشتر می شود و آسیب ها و ترک آن نیز سخت تر هست .

در زمان فعلی نیاز است که در کنار احترام به احساسات خود به این سوال ها پاسخ بدهید که هدف شما از این رابطه چیست و هدف این آقا چه می باشد ؟ به توقعات شما در این رابطه پاسخ داده می شود ؟چه دلایلی جز دیر جواب دادن برای داشتن رابطه دیگر وجود دارد؟

بدون شناخت شناخت نمی توانیم در مورد اینکه این اقا چرا دیر جواب می دهند پاسخی بدهیم اما در اینجا سوال مهم این است که با توجه به همه شرایط این رابطه و شرایط فعلی و احساساتی که در زمان فعلی تجربه می کنید خود شما مایل به ادامه این رابطه هستید یا خیر؟ در صورتی که پاسخ شما منفی هست بهتر است بجای بی خبر بلاک کردن از انتخاب کردن استفاده کنید و در احترام به این آقا بیان کنید که مایل به ادامه این رابطه نیستید و در تعامل این رابطه را تمام کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,056 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 126 بازدید
5 پاسخ 183 بازدید
سوال شده نوامبر 3, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Lina
4 پاسخ 138 بازدید
سوال شده Mar 18, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 137 بازدید
سوال شده دسامبر 2, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 439 بازدید
1 پاسخ 371 بازدید
1 پاسخ 114 بازدید
...