مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علاقه به کسی که منو دوس داره اما من دوسش ندارم

1,208 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ستاره
سلام من یه دختر 20 ساله هستم که یه پسری 2 سال پیش از من خوشش اومده و منو دوس داره و الان اومده بهم پیشنهاد ازدواج داده و حتی مامانشم واسه معرفی اومده خونمون و از اقواممون هستن . راستش من ته دلم حس زیادی بهش ندارم و انچنان دوسش ندارم اما دلم میخاد یکی باشه که دوسم داشته باشه و ولی منم بتونم دوسش داشته باشم.من نمیدپنم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 19, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر بهتر است بر مبنای شناخت بیشتر برای ازدواج تصمیم گیری کنید در کنار احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن برای زندگی مشترک نیاز است که شما معیارها ، دیدگاها ، توقعات ، بعد شخصیتی و رفتاری یکدیگر را بهتر بشناسید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید چون ازدواج نمی تواند تنها بر پایه احساسات تشکیل شود در این حالت ممکن است آسیب های زیاد داشته باشد .

میزانی دوست داشتن و گرایش به فرد مقابل برای ادامه مسیر شناخت و تصمیم گیری نیاز می باشد اما دوست داشتن به تنها کافی برای تصمیم گیری نیست .

اگر فکر می کنید شرایط روحی و امادگی برای شروع زندگی مسئولیت و پذیرش زندگی مشترک را دارید می توانید در این مسیر بر مینای شناخت بیشتر و همچنین تحقیق و مشورت با خانواده و دریافت مشاوره پیش از ازدواج در این مسیر تصمیم گیری داشته باشید .
دارای دیدگاه دسامبر 19, 2020 توسط بی نام
من نگرانم از اینکه  اگه ردش کنم دیگه کسی پیدا نشه که به اندازه این منو دوس داشته باشه. ینی بازم ممکنه کسی پیدا شه که خیلییی منو دوس داشته باشه مثه این و منم دوسش داشته باشم؟
پاسخ داده شده ژان 30, 2021 توسط بی نام
ببین منم یکی از فامیلامون میخاست بگم ک ۶ساله میخاد ولی من همیشه ردش میکردم میگفتم نمیخامت چونکه یکی دیگه رو میخاستم عشقمون دونفره بود ولی بم خیانت کرد منم رفتم سمت کسی ک دوستم داره همین پسره ک ۶ساله میخادم واقعا خوشبختم باهاش الانم نامزدیم برام هرکاری میکنه چونکه دوستم داره برو سمت کسی ک دوستت داره بخدابرات هرکاری میکنه خوشبختت میکنه چندوقت ک باعم بودین علاقه ب وجود میاد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,577 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 2,399 بازدید
8 پاسخ 2,030 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 239 بازدید
2 پاسخ 570 بازدید
2 پاسخ 170 بازدید
...