مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل بعد از ازدواج

102 بازدید
سوال شده دسامبر 21, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط آتنا
برچسب گذاری دوباره دسامبر 21, 2020
سلام من اخیرا ازدواج کردم و شرایط زندگیم بعد از ازدواجم خیلی تغییر کرده و آزادی محدودی که داشتم کاملا ازم گرفته شده شوهرم اول ازدواج در مورد بعضی از محدودیت ها برام آگاهی داده بود و من قبول کردم چون اون موقع اصلا قدرت تفکر نداشتم به خاطر علاقه شدید به شوهرم ولی بعد ازدواج این محدودیت ها قابل تحمل نیست برام تا حدی که به طلاق فکر میکنم یک نمونه از محدودیت ها اینه که برای سال ها اجازه تنهایی بیرون رفتن رو ندارم
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 21, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آتنا جان

قابل درک هست که این شرایط می تواند برای شما ناراحت کننده باشد اما دقت کنید که همسر شما در زمان قبل از ازدواج در مورد این محدودیت ها با شما صحبت کرده اند و بهتر بود در همان زمان دلیل این محدودیت ها در دیدگاهای همسرتان مورد بررسی قرار می گرفت چون می تواند دلایل متعددی را شامل شود در کنار اینکه در کنار زندگی مشترک رشد فردی اهمیت زیادی دارد و بهتر است که به آن توجه بیشتری شود تا بتوان مسیر رشدی بهتری را طی کرد .

در این مسیر بهتر است که اگر همسرتان با شما همراهی می کنند باهم به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم بعد رفتاری ، شخصیتی ، دیدگاها و... را مورد بررسی قرار بدهیم و در این مسیر اگر امکان بازسازی و بهبود این مشکلات وجود دارد به هردوی شما برای ادامه مسیر کمک کنیم و یا اگر با شناخت بیشتر بازهم تصمیم به جدایی گرفتید با اطمینان بیشتری پیش بروید و همه جوانی را مورد بررسی قرار بدهید .

احتمال اینکه همسرتان با مراجعه به روانشناس مخالفت کنند وجود دارد پس بهتر است در این حالت به صورت تلفنی و یا حضوری برای بررسی دقیق اقدام کنید تا زمانی که نتوانید رفتارها و شرایط روحی و ان چه شما می خواهید را به صورت دقیق بررسی کنیم نمی توانیم در مسیر تصمیم گیری به جدایی نظری را بیان کنیم چون قبل از هر گونه اقدامی بهتر است همه شرایط بررسی شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,053 سوال

27,799 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,247 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 519 بازدید
1 پاسخ 365 بازدید
1 پاسخ 492 بازدید
سوال شده Mar 27, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط دختر تنها
1 پاسخ 358 بازدید
2 پاسخ 141 بازدید
2 پاسخ 394 بازدید
2 پاسخ 207 بازدید
سوال شده دسامبر 28, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط madarane
1 پاسخ 136 بازدید
3 پاسخ 448 بازدید
...