مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج در نوجوانی

211 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در قبل از ازدواج توسط روشنک ممتاز (160 امتیاز)
سلام من ۱۸ سال دارم و ساکن شهرستان هستم در یک خانواده سرشناس یعنی کل شهرستان پدرم رو و خانواده مون رو میشناسن  وضع مالیمون هم خوبه من چهره معمولی دارم و دختر تپلی هستم من و دختر خاله و دخترداییم همسن هستیم آنها خواستگار های زیادی دارند اما من نه کم و بیش البته اکثرا میگویند بخاطر موقعیت و سرشناسی شما در محل زندگی افراد میترسند به خاستگاری بیایند و جواب منفی بگیرند اعتماد به نفس من خیلی کم شده چون شهر ما یه جورایی رسم هست دختر از ۱۶ تا ۲۱ باید ازدواج کند یعنی تا قبل ۲۱ در خانه خودش به سر ببرد اکثر دخترها که هم سن من هستند مادر فرزند ۱ساله هستند اما من حتی قرار خواستگاری جدی هم نداشتم لطفا نگویید سن تو کم است برای ازدواج از نظر خودم انسان باید عقل و شعور داشته باشه....برای ازدواج و برو دانشگاه آدمت را پیدا کن الکی است چون من این مسائل را بنا بر مکانی که در آن زندگی میکنم بیان کردم ممنون میشم به من بگویید چه کار کنم ممکن است به خاطر تپلی باشد یعنی باید وزنم را کم کنم؟؟؟ یا چون چهره ام از نظر خودم معمولی است این طور فکر میکنم و این روزها اکثرا یا چشمشان دنبال پول است یا قیافه
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 23, 2020 توسط rahaiii
دوست عزیز اگر کسی دنبال پولتون باشه طبق گفته خودتون شما خونواده متمولی هستید در نتیجه باید افراد بیشتری خواهانتون باشن.
از نظر ظاهریم بسته به توصیف و ذهنیت خودتونه شما چاقید یا لاغرید قدتون و چهرتون و ... همه اینا مهم هستند ولی بیشترین اهمیت اینه که شما اعتماد به نفس خوبی داشته باشید و از تموم شرایطتون راضی باشید. خود به خود این خودباوری و اعتماد به نفس شما سبب بیشتر شدن نفوذتون و خوشایند دیگران واقع میشید. البته گفته های منو با اعتماد به نفس کاذب نباید اشتباه بگیرین.
به هر حال براتون بهترین اتفاق ها رو در اینده نزدیک ارزو میکنم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,023 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 176 بازدید
2 پاسخ 277 بازدید
1 پاسخ 413 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط هیوا
2 پاسخ 271 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط سپیدار
2 پاسخ 232 بازدید
1 پاسخ 260 بازدید
1 پاسخ 157 بازدید
1 پاسخ 316 بازدید
1 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 160 بازدید
...