مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اطلاعات برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی

259 بازدید
سوال شده دسامبر 27, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
سلام روز بخیر من 28سالمه و دیپلم گرافیک از هنرستان دارم و دوره پیش دانشگاهی هم گذروندم.و فوق دیپلم تدوین فیلم دارم.ازدواج کردم و بچه کوچیک دارم ولی شدیدا تصمیم دارم ادامه تحصیل بدم.غیر حضوری میخوام بخونم برای دیپلم تجربی و اینکه پزشکی.احتیاج به راهنمایی شما دارم که چطوری تغیر رشته باید بدم و چه واحد هایی رو پاس کنم.درسای خصوصی که احتیاج به کلاس داره کجا باید برم؟و اینکه برای دانشگاه فقط ازاد و سراسرای پزشکی داره یا علمی کاربری و. . هم دارن؟میدونم الان اگر تلاش نکنم هم پشیمون میشم هم مادری افسرده و بی فایده9 ساعت پیش

و اینکه میخوام از طریق تحصیل یا ادامه تحصیل به خارج از کشور برم همراه همسر و فرزندم.ولی هزینه تحصیل برام مهمه.به نظرتون تا چه مقطعی میتونم اینجا ادامه بدم
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد بهتر است به مدرسه قسمت آموزش مراجعه داشته باشید تا تا مدارک شما بررسی شود چون ممکن است در این مسیر بتوانید با مدرک فوق دیپلم خود در کنکور تجربی شرکت کنید در کنار اینکه برای اینکه مدرک دیپلم خود را نیز تغییر بدهید نیاز به همسان سازی درس های پاس شده با رشته تجربی هست و بعد امتحان دادن و در این موراد براساس آخرین بخش نامه ها مدرسه می تواند به شما اطلاعات لازم را بدهد .

پزشکی و دارو سازی و دندان پزشکی در دانشگاه آزاد و دولتی تا جای که بنده اطلاع دارم قابل تحصیل هست در این مسیر بهتر است در کنار کسب اطلاعات دقیق از مدرسه برای بررسی شرایطی که دارد و دلایل تصمیم گیری و... مشاوره تحصیلی دریافت کنید تا در این مسیر نسبت به شرایط شما برنامه دقیقی به شما داده شود در کنار اینکه بتوانید با شناخت بهتر استعدادهای خودتان و علایقتان در این مسیر پیش  بروید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,809 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 184 بازدید
1 پاسخ 1,081 بازدید
0 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 293 بازدید
1 پاسخ 488 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط سیما
0 پاسخ 197 بازدید
1 پاسخ 219 بازدید
1 پاسخ 181 بازدید
...