مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

امکان بارداری با لباس زیر و پیشاب

994 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Sanaz
۱۳ مهر رابطه بدون دخولی داشتم ک  با زیر و ساپورت بودم.منی روی شکم من ریخته شد و ۱۹ مهربود ک فهمیدم تیروئید کمکار شدید دارم(t۴:۳/۲)و از ۲۰ مهر شروع کردم ب خوردن لووتیروکسین ۳۰مهر موعد پریودم بود ک ۳ ابان پریود شدم.اواخر ابان بسیار استرس داشتم ک پریود میشم یا نه حس میکردم زیر دلم ورم کرده ۴ اذر بود ک بی بی چک گذشتم (عصر)ک منفی شد فرداصبحشم بی بی چک گذاشتم ک منفی شد و دقیقا همون موقع هم پریود شدم ک پریودم بسیار دردناک و میشه گفت شدید و همراه با لخته بود بعد از پریودی بازم لک بینی و لخته های قهوه ای داشتم الان موعد پریودمه ولی ختی درد پریودی هم ندارم امکان بارداری هست؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شما شرایط سنی خود را بیان نکرده اید اما دقت کنید که اگر در شرایط دوران نوجوانی قرار دارید و یا حتی در سنین بالاتر بهتر است که از وارد شدن به روابط جنسی بدون آگاهی خوداری کنید چون هم اضطراب زیادی را باعث می شود تجربه کنید و هم اینکه در این حالت امکان آسیب دیدن شما در این روابط و یا حتی بارداری احتمال بیشتری پیدا می کند .

شما بیان می کنید که 13 مهر رابطه جنسی داشته اید به بیانی شما سه ماه قبل ارتباط جنسی داشته اید و هر ماه بعد از آن پریود شده اید در این حالت امکان باردار بودن شما وجود ندارد چون در 99 درصد از زنان اگر بیماری و مشکلات رحمی برای آنها وجود نداشته باشد بعد از بارداری پریودی رخ نمی دهد و این پریود شدن شما به این معنا هست که شما باردار نیستید و حتی بی بی چک نیز این مورد را تایید کرده است .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,089 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,714 بازدید
1 پاسخ 1,613 بازدید
1 پاسخ 744 بازدید
1 پاسخ 687 بازدید
1 پاسخ 550 بازدید
سوال شده اکتبر 4, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مهسامحمدی
1 پاسخ 741 بازدید
1 پاسخ 794 بازدید
1 پاسخ 457 بازدید
...