مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس میکنم برام دعا کردن

143 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در مشاوره مذهبی توسط سمانه خانم
نمایش از نو دسامبر 29, 2020
سلام من دختری ۲۰ساله هستم.دانشجوی حسابداری
من همیشه سعی میکنم به خدا توکل کنم..ولی مدتی حس میکنم برام دعا شده به خصوص اینکه میدونم دونفر ازفامیلامون ازاینکارامیکنن..
من نامزد کرده بودم باپسرداییم اونقدری دوستم داشت که حدواندازه نداشت.طلبه بودن من هم معلم قرآن..خیلی باهم‌خوب بودیم..کاری نبود که برای رسیدن به من انجام نداده باشه .اما بعدازمدتی سریک موضوع ساده ایشون کشیدن کنار ومن هیچوقت نفهمیدم‌ چرا..بعدازاون مدت هیچ کدوم ازخواستگارام به سرانجام نرسیده..کلی تماس که ازخواستگارای مختلف ولی هیچکدوم‌نمیان..یه مورد یکسال تمام پیگیربود خانوادشون بامادرم اما موقع قرار رسمی هیچ خبری ازشون نشد..یابعضی دوستان یه خودم میگن اما بازم نمیان..توی اقوام هم‌همینطور ولی وقتی کار میخواد جدی بشه هیچ خبری نمیشه.خانواده آبرومندی هستیم پدرم سپاهی.مادرم خانه داروخودم معلم قرآنم .هم خودم هم اطرافیانم خیلی تعجب میکنن..پسری که این همه دوسم داشت..خواستگارای پی در پی چرا هیچکدوم‌ به سرانجام نمیرسه..
ازنظر ظاهری خداروشکر خوبم.فعالیت اجتماعی وخانه داری وهمه چیزم هم خوبه..اما نمیدونم چرااینجوری میشه..اونقدریاین موضوع تکرار شده که وقتی خواستگاری زنگ میزنه به مامانم‌میگم اینم مثل بقیه نمیاد وواقعا هم همینطور میشه ..
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2020 توسط بی نام
دعا وجود داره به دعا نویس مراجعه کن
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2020 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
خوب شما که خود معلم قران هستید و از خانواده مذهبی و سخن گفتن من زیره به کرمان بردن هست. اما سرنوشت ها را خداوند رقم خواهد زد و هر اتفاقی که برای ما انسان ها می افتند بر اساس خیر وصلاحی هست که برای ما رقم خورده و این ما انسان ها هستیم که تقدیر خود را تغییر میدهیم.
و این که میگویند دعا این ها دعا نیست بلکه طلسم هست اما اگر به آن اعتقاد نداشته باشید هیچگونه تاثیری نخواهد داد و هیچ گاه به این افراد های کلاهبردار مرجعه نکنید خودتان دیگر در قران ایات و سوره های مربوطه در این زمینه را میدانید و من دیگر به ان اشاره نمیکنم.
توکل تان به خداوند و اهلبیت باشه حتما انچه که به صلاحتون هست اتفاق خواهد افتاد بهتان قول خواهم داد
پاسخ داده شده می 31, 2023 توسط غصه نخور قصه نویس ما خداست
سلام:
من میدونم مشکل شما چیه و میدونم چطوری میتونی این طلسم رو بشکونی ۰۹۲۲۰۳۵۵۶۳۵
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,055 سوال

27,810 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,475 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 333 بازدید
3 پاسخ 445 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 124 بازدید
3 پاسخ 726 بازدید
1 پاسخ 64 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در مشاوره مذهبی توسط romi4877 ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2023 در مشاوره مذهبی توسط ترنم
3 پاسخ 180 بازدید
...