مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتاد به پورن و همجنسگرایی

1,645 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در اعتیاد و درمان ها توسط P.hz حرفه ای (1,340 امتیاز)
سلام دخترم تا همین پارسال هیچ علاقه ای به همجنسم نداشتم بیست سالمه اما به هرزه نگاری یا پورن گرافی اعتیاد دارم و داشتم. تا اینکه جذابیتش رو برام از دیست داد و شروع کردم به دیدن فیلم های مستهجن همجنسگرایی و حالا علا قه ام داره به مردا کم و به زنا زیاد میشه!!!! آیا من یک همجنسگرا یا دو جنسگرا هستم؟ تورو خدا پاک نکنید هرجا پرسیرم پاکش کردن!
7 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 30, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

خیر وقتی که در مرحله بلوغ و تا 20 سالگی مشکلی نداشتید، حس نیاز و لذت نسبت به این موضوع نبوده در واقع شما همجنس گرا نیستید.  اعتیاد به فیلم های پورن و مستهجن باعث شده فانتزی و عادات شما تغییر پیدا کنه و دچار انحراف فکری بشید. البته قابل کنترل هم هست.

عزیزم چیزی تحت عنوان همجنسگرایی وجود نداره. افراد سه دسته هستند.

1- افرادی که از نظر جنسیت دچار سلامت کامل هستند .یعنی یا مرد هستند یا زن

2- افرادی که از نظر اندام و آناتومی هم مرد هستند و هم زن که میشه دوجنسه

3- افرادی که از نظر  جسم و آناتومی مشکل ندارند اما به علت تفاوت و رنجی که از کودکی نسبت به جنسیت خودشون دارند  با یک آزمایش هرمون در بزرگسالی مجوز جراحی میگیرند.و به مرد یا زن تبدیل می شوند.

سایر مواردی که یک جنسیت سالم و کامل تمایل به برقراری رابطه با همجنس خودش که اون هم از نظر جنسیتی سالم هست داره، در زمره مشکل وانحراف هست و قابل درمان. در واقع همجنسگرا یک انحراف و مشکل هست نه یک سبک.

موفق باشید.
پاسخ داده شده فوریه 22, 2021 توسط David
درود.
دوست عزیز شما همجنسگرا نیستید تنها بخاطر شکست عاطفی در رابطه * قبل ارتباط با همجنس خود را میپسندید چنانچه جنس مخالفی دل شمارو بدست بیاره قطعاً گرایشهای جنسی و علایقتون هم تغییر میکنه...
پاسخ داده شده ژان 21, 2022 توسط بنده خدا
سلام خانم وقتی شما چنین فیلم های می‌بینید این تفکرات پیش میاد براتون یا به خاطر خودارضایی شما مشکل ندارید این وسوسه شیطان مطمئن باشید در کار خدا عیب نیست مشکل برای تمام دنیاست در اینده نزدیک افرادی با این تفکرات بیشتر هم میشوند و باعث از بین رفتن حرمت ها میشوند ایمانتان را قوی کنید و تسلیم نشید حل نشد جوابش آن دنیا با من راه. این اتفاقات نشانه قیامت هست بهتره در تنهایی مواظب افکارتون باشید و اجتماع مراقب گفتار.
شاید حرف من را قبول نداشته باشید هم شما هم کسانی که می خوانند ولی امتحان کنید من تطمین میکنم جواب میدهد
پاسخ داده شده Mar 21, 2022 توسط دروغسنج

سلام دوست عزیز،

لطفا به حرف های افراد بی سوادی که در طول عمر خود فقط یک کتاب را خوانده اند{ ان هم به صورت غیر پیوسته و نصفه و نیمه و ان هم به زبان دیگر (عربی) } ! اعتماد نکنید. برای متحخصصان کشورم متاسفم که با وجود این که همجنسگرایی از دهه ۱۹۷۰ به بعد از لیست انحرافات جنسی پاک شد هنوز اینگونه جواب میدهند. 

همانطور که انسان دارای ساختار بدنی و ذهنی  پیچیده هستند ، گرایش جنسی او نیز به همین ترتیب پیچیده میباشد. و یک طیف را شامل میشود که شما به راحتی میتوانید ان را با یک سرچ کوتاه  مشاده کنید.(Kinsey Scale) 

لطفا قبل از راهنمایی کردن کسی کمی به دانش خود مطمین شوید. حرف های ما خیلی راحت میتوانند پیامد های مخرب داشته باشند.

به امید روزی که در تمام زنان و کودکان و همنجنسگرابان بدون تبعیض در این جهان زیست کنند. 

پاسخ داده شده اوت 30, 2022 توسط بی نام
فکر کنم فقط تحت تاثیر اون فیلماس. به نظدم دیدنشونو قطع کن. حداقل برای یه مدت کوتاه. بعد از چند ماه که ذهنت کلا از این قضایا پاک شد ببین هنوزم دخترا رو دوست داری یا نه. مراقب باش که علاقه عاطفی رو با علاقه جنسی اشتباه نگیری. اگه به این نتیجه رسیدی که واقعا همجنسگرایی بقیش به خودت بستگی داره. یا میتونی به جای دوست پسر، دوست دختر پیدا کنی یا حستو سرکوب کنی
پاسخ داده شده اکتبر 23, 2022 توسط مهسا
یک نظری قبلا خوندم میگفت آنقدر روش فشار اومده که
کل زندگیش تغییر کرده و با دوستاش بوه
و کم کم رفته سراغ معلمش و یک شب خیلی عمیق باهاش  بوده
البته شما دوجنس گرایی و این تو همه خانوما طبیعیه
اما باید خودتو کنترل کنی
دارای دیدگاه اکتبر 24, 2022 توسط آرش
الان شما به عنوان یک خانم احساس دو جنس گرایی رو داری؟
تا حالا لز کردی؟
یا دوست داری لز کنی؟
پاسخ داده شده 20 فوریه 2024 توسط adamizadam حرفه ای (540 امتیاز)
دقیقا تمام مطالب بالا منم
یه پسر همجنسگرایه ۳۵ ساله که وقتی در محله کارم فهمیدن ضربات روحی شدید خوردم و الانم که الانه برای ازدواج مصلحتی دنباله خانم لزبین هستم تا تنها نقطه اشتراکمون باعث ایجاد یه چیزی در بینمون باشه تا بتونیم زیر یک سقف زندگی کنیم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,509 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 456 بازدید
0 پاسخ 401 بازدید
3 پاسخ 2,731 بازدید
1 پاسخ 157 بازدید
2 پاسخ 951 بازدید
6 پاسخ 741 بازدید
1 پاسخ 1,006 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط r.y حرفه ای (1,960 امتیاز)
3 پاسخ 562 بازدید
...