مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم میخواد منو طلاق بده ولی من دوستش دارم. من بهش شک کرده بودم و به خواهرش گفتم خواهرش داره باعث جدایمون میشه

358 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام همسرم میخواهد من را طلاق بده

چون بهش شک کردم

و به خواهرش شکم را گفتم

مگه ما به در هم نمیخوریم
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 31, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این شرایط برای شما سخت و دشوار می باشد اما دقت کنید که اگر شما مدرک لازم در جهت خیانت همسرتان و یا مشکلات خاصی از سمت ایشان دارید بهتر است که با خود ایشان در زمان و مکان مناسب صحبت کنید و از بیان این موضوعات به دیگران خوداری کنید چون می تواند این مسیر آسیب های دیگری را به دنبال داشته باشد .

در زمان فعلی بهتر است در احترام به همسرتان بخواهید که باهم از یک روانشناس کمک بگیرید و بعد در مرود ادامه زندگی مشترک و یا حتی جدایی تصمیم گیری داشته باشید و باهم در این مسیر برای مشاوره اقدام کنید.

نیاز است که بررسی کنیم که دلایل این شک شما چیست ، روابط و تعامل بین شما و همسرتان چگونه می باشد ، در زمان فعلی چه افکار و احساساتی دارید ، سبک رفتاری و شخصیتی هردوی شما نیز از اهمیت برخودار می باشد بهتر است بدون به دنبال مقصر بودن برای این مسیر با ایشان صحبت کنید و در صورت مخالفت ایشان برای مراجعه حتما خودتان برای بررسی دقیق شرایط مراجعه کنید چون نمی توان یک راحل کلی را برای همه افراد و روابط تجویز کرد .
پاسخ داده شده دسامبر 31, 2020 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
خب پس شکتون کاملا به جا بوده وگرنه هیچ ادم عاقلی با یه حرف ساده زندگیشو بهم نمیریزه.شمام یادبگیر پیش کی سفره دلتو باز کنی همه دوستت نیستن بعضیا منتظر فرصتن تا خوشبختیتو ازت بگیرن. شایدم ایشون سعی دارن با این کارشون بهتون نشون بدن کار شما اشتباه بوده و به اصطلاح زهرچشم بگیرن ازتون.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,400 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 2,392 بازدید
8 پاسخ 2,001 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 195 بازدید
2 پاسخ 1,197 بازدید
...