مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهش میکنم سریع جواب بدید ممنونم

203 بازدید
سوال شده ژان 1, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط راضیه
سلام خواهش میکنم کمکم کنید من و یه آقا توی تلگرام باهم اشنا شدیم بعد ۸ ماه با وجود کلی مخالفت خانوادش و راضی کردنشون میخواد بیاد ولی من نمیخوام پدرم بفهمه از چه طریق آشناشدیم دانشگاه فعلا نرفتم یک ماه دیگه شروع میشه ولی کلاس های طراحی نقاشی موزائیک زبان و رانندگی رفتم خواهش میکنم یه راه حل بدید چون بابام حتما میپرسه کی معرفی کرده بخدا خیلی سختی کشیدم هرکس تجربه ای داره ممنون میشم سریع بگن خواشه میکنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 1, 2021 توسط .محبوبه. حرفه ای (2,460 امتیاز)
سلام به شما راضیه جان
همیشه صداقت حرف اول را می زند و شاید شما ترس تان الکی است چون از واکنش پدرتان بی خبر هستید اما شما میتوانید به مادرتان بگویید تا با پدرتان در میان بگذارند یا شخصی را واسطه قرار دهید و بگویید از طریق ایشان باهم آشنا و معرفی شده اید برایتان آرزوی خوشبختی و آرامش دارم
پاسخ داده شده ژان 1, 2021 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
باسلام
خوب طبیعتا نگرانی پدرتان امری عاقلانه هست. معمولا اینجوری آشنایی ها  عاقبت و نتیجه مطلوبی ندارد  و  ازدواج امری بسیار مهم در تعیین سرنوشت و روال زندگی انسان ها دارد و باید تصمیمی بدون عجله و با دقت گرفت. این نکته را حتما دقت کنید.
اما شما بهترین راه این هست که طریقه آشنایتان را به همان شکلی که بوده به والدیتون بگید اگر ان فرد شخصی باشد که تمام معیار های زگازدواج را داشته باشد و فرد خوبی باشد شیوه اشنایی خیلی حساس نیست. اما باید بگید که به چه طریقی اشنا شدید تا والدین در تصمیم گرفتن این وصلت بهترین تصمیم را بگیرند.
و به عنوان حرف اخر که میتوانم بگویم این هست که اجازه ندید احساسات بر عقلتان غلبه کند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,723 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,495 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 114 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط زهراامیری
1 پاسخ 226 بازدید
2 پاسخ 256 بازدید
2 پاسخ 230 بازدید
1 پاسخ 130 بازدید
1 پاسخ 258 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
...