مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه نامشروع

334 بازدید
سوال شده ژان 2, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط سمیرا
من یه خانم35 ساله هستم ۹ سال پیش تو عقد طلاق گرفتم اون موقع باکره بودم بعدش با یه آقایی آشنا شدم و اون آقا پرده منو زد از اون زمان با چند نفر دیگه هم سکس داشتم الان اگه بخوام ازدواج کنم باید گواهی سلامت داشته باشم؟ از بین رفتن بکارتم مشکل ساز میشه؟ از آخرین رابطه جنسی چقد که بگذره تو معاینه معلوم نمیشه؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 3, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

به نظر خودتون مشکل ساز نمیشه؟ اگر مشکلی نداره پس چرا نگرانید؟؟؟

بله مشخص میشه که دراثر رابطه بکارتتون از بین رفته. یا به صورت طبیعی بکارت نداشتید.

الزاما همه گواهی دوشیزگی نمیخوان.

در مورد سوال اخر هم بستگی به میزان، نوع و زمان رابطه داره.
پاسخ داده شده ژان 3, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است سعی کنید که از روابط جنسی به این شکل خوداری کنید در کنار مشکلاتی که ممکن است از نظر خانوادگی و در آینده ازدواج برای شما ایجاد کند بیماری های جسمی نیز وجود دارد و شما نمی توانید صحت سلامت همه این افراد را بسنجید پس بهتر است که در مسیر رشدی خود حرکت کنید .

در مورد پرده بکارت خب در این مسیر با توجه به اینکه شما در دوارن عقد بوده اید و جدا شده اید احتمال اینکه فرد مقابل شما احتمال داشتن رابطه جنسی را بدهد زیاد می باشد و بهتر است که در مسیر ازدواج به فرد مقابل بیان کنید که عقد بوده اید و جدا شده اید و پرده بکارت نیز ندارید و در این حالت دیگر نیاز به گرفتن گواهی سلامت نیست و فرد مقابل شما نیز براساس شرایط شما تصمیم گیری خواهند کرد .

بهتر است از بیان جزئیات خوداری شود چون می تواند مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کند اما بهتر است قبل از وارد شدن به زندگی مشترک سعی کنید که برای بررسی سبک رفتاری و تصمیم گیری خود به روانشناس مراجعه کنید با توجه به رابطه های پر ریسکی که تجربه کرده اید .
پاسخ داده شده ژان 4, 2021 توسط شهرام احمدی
متاسفانه بهیته از بین بره به دودلیل یکی اینکه عمل بخیه انجام میشه وجای دوخت دور معلومه میشه رمانی که نخو میکشن ویکی این که چون پوست ناحیه واژن در اثر رطوبت نسبت به پوست دیگر نقاط بدن فوق العاده لطیف و حساسه معمولا جای بخیه میمونه و رطوبت اجازه خشک شدن نمی‌دهد و جراح زیبایی که بخیه نمیزنه به ماما این عمل و انجام میدهدآخر باید عرض کنم من چه قبل عمل و چه بعد عمل دیدم و معاینه کردم و زمان کشیدن نخ ولی شما اگر نیت خبر ازدواج دارین وقصد فریب ندارین که مورد ندارن بفرمایین در زمان عقد این اتفاق یکبار افتاده
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,064 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 278 بازدید
سوال شده ژان 28, 2018 در قبل از ازدواج توسط غزالک
2 پاسخ 2,032 بازدید
2 پاسخ 316 بازدید
2 پاسخ 425 بازدید
3 پاسخ 337 بازدید
2 پاسخ 282 بازدید
سوال شده ژان 30, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
14 پاسخ 8,068 بازدید
10 پاسخ 3,777 بازدید
5 پاسخ 1,404 بازدید
سوال شده می 22, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بهار
...