مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام ازتون راهنمایی میخوام

140 بازدید
سوال شده ژان 8, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مریم
با سلام

من یه دخترم که به تازگی نامزد کردم و حدودا از یکسال قبل از نامزدی با نامزدم دوست بودم . الان من ۱۸ سال دارم و از وقتی که نامزد شدم با اقاییم بحثم میشه خودشم روی موضوع هایی که خیلی کوچک و مهم نیسنتد.

حدودا دو سه باری هم ایشون حرفی زده که خیلی مرا ناراحت کرده و خودش هم میگوید وقتی من اعصابی هستم به من جواب برنگردان چون اون وقت میری رو اعصابم و مرا مجبور میکنی که یه حرفی رو از روی اعصانیت بزنم و تو را ناراحت کنم. البته میگوید که هیچ وقت نمیتواند ناراحتیم را ببیند و وقتی میبیند ناراحتم یا گریه میکنم عصبانی میشود و خودش هم ناراحت میشود.

حالا من سوالم اینجاست که من باید چیکار کنم هم خودم ناراحت نشوم و هم اورا ناراحت نکنم؟

ممنون میشم کمکم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام هست اما در این مسیر نیاز است که موضوعاتی که بین شما اختلاف و مشکل ایجاد می کند و همچنین نوع تعامل و واکنش هایی که هریک از شما دارید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به هردوی شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

در این مسیر دقت کنید که بهتر است از فرصت لازم در نامزدی برای شناخت بیشتر ایجاد کنید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید و برای ادامه مسیر زندگی خود تصمیم گیری کنید .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری هردویتان برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید تا بتوانیم با بررسی همه شرایط به هردوی شما در این مسیر کمک کنیم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,838 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 294 بازدید
1 پاسخ 206 بازدید
2 پاسخ 125 بازدید
سوال شده مارس 3, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط Padideh حرفه ای (200 امتیاز)
3 پاسخ 107 بازدید
سوال شده اکتبر 8, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دختر 12/8ساله
...