مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راهنمایی در مورد ادامه زندگی یا طلاق

286 بازدید
سوال شده ژان 10, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط Zainab ممتاز (120 امتیاز)
سلام. شوهرم آزادی و اختیارم ازم گرفته. هر دفعه با کلی التماس من و میبره خونه مامانم و زود برمیگردونه. خونه فامیلای خودم من و نمییره. همیشه توهین میکنه و کودن صدام میکنه در صورتی که سطح تحصیلاتم بالاتره و تاحالا به روش نیاوردم. خیلی زود عصبی میشه و و کتک میزنه و حتی بچه رو و بعدزود پشیمون میشه. نماز میخونه. قرآن میخونه و مهربونه. اما ایده ال گراست و همیشه ایراد میگیره  و میگه اشتباه میکنی و در صورتی که خودش همیشه اشتباه میکنه. تو دلم جایی نداره و به خاطر بچم و پدر و مادرم موندم. خانواده شوهرم خیلی خوبن اما. خونه داریم اما شوهرم شغل ثابت نداره و بیمه نیست. راهنمایی کنید منو. کارم شده فقط گریه. حداقل اگه میذاشت برم خونه بابام حال و هوام عوض میشد. حس اسیری دارم
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 12, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

عزیزم بهتر هست تعریفتون رو از مهربون بودن و ایده آل گرا بودن حتما تغییر بدید. چون ایشون نه تنها مهربون نیست بلکه ایده آل رو هم متوجه نمیشه. به نظر میرسه ایشون برای ارضا حس حقارت و پایین تر بودن از شما دست به تحقیر و ایراد گرفتن میزنه. در واقع با این کار ارضا درونی پیدا میکنه. شخصیت ایشون کلا عصبی و عصیانگر هست اما با این تفاوت سطحیتون بیشتر نمو پیدا می کنه و خشونت رو بیشتر میکنه. یعنی در کل ایشون عصبی هست و در مورد شما زیاد تر هم میشه.  

این تصمیم شما هست که بمونی یا کماکان تحمل کنی. بالخره فرزند داری و این تصمیم مربوط به اون هم هست. اما خودت هم مهمی و وجود دو والد ناسالم بد تر از یک والد سالم هست. با دقت و مشور تصمیم بگیرید. والبته پیشنهاد مشاوره فقط به خودتون میدم چون پیشاپیش میدونم همسرتون قبول نخواهند کرد.

این نه مشاوره، بلکه نظرشخصیم بود.
موفق باشید.
دارای دیدگاه ژان 17, 2021 توسط Zainab ممتاز (120 امتیاز)
حق با شماست. میترسم حضانت بچه رو بگیره. دلم نمیاد بچم زیر دستش بزرگ شه و مثل خودش بار بیاد.
دارای دیدگاه ژان 18, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام مجدد
عزیزم حضانت فرزند تا هفت سالگی با مادر هست مگر اینکه عدم صلاحیت شما ثابت بشه، که خداروشکر اینجور نیست. نگران نفقه هم نباشید چون پدر مسئول پرداخت هزینه های فرزند هست. اگر طلاق نگیرید و با همسرتون زندگ کنید ، به نظرتون فرزندتون شاهد رفتار پدرش نیست؟ یاد نمیگیره؟ کم کم اون هم همین رفتار رو  نسبت به شما تکرار میکنه چون اول اینکه قبح و زشتی عمل براش کم شده و ضمنا اون هم تکرار عمل رو یاد میگیره ، در هر صورت احترام شما نابود شده هست.. اگر میتونید تمام این موارد رو تحمل کنید و  مهمتر از همه مراقب سلامت روحی خودتون باشید  ، خب به زندگی ادامه بدید و کانون گرم خانواده رو رها نکنید. اما اگر در وهله اول سلامت روحی و روانی شما در خطر هست خب باید فکر چاره بود و این بحثش جداست. عموما داشتن یک والد سالم بهتر از داشتن دوتا والد بیمار و ناراحت هست. در هر صورت تصمیم با شماست. این شمایید که باید بسنجید و انتخاب کنید.
موفق باشید
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.

البته کسی که قرآن میخونه و بد اخلاقی! کلا یک علامت سوال بزرگ! خیلی ها هستن قران میخونن ولی عملش نمی کنن!

منتها باید دید اصلا این دعواها برای چیه! چون از صحبت شما مشخصه یک طرفه به قاضی رفتید،باید دید طرف مقابلتون چه دلیلی برای این کارهاش داره!

فاجعه آمیز ترین هم،طلاقی که مخوایید بگیرید! بابت این! اگر اینطوری بود،که گذاشتگان ما اکثرا طلاق میگرفتن! و اون همه فداکاری نمی کردن! و اگر اینطوری بود،که دیگه سنگ به روی سنگ بند نمی اومد!

و اگر بچه دارید! بخوایید طلاق بگیرید،فرزندتون هرگز شما رو نمی بخشه! و تا اخر امر این حادثه وحشتناک زجرش میده! اذیتش میکن! و تصمیماتش هم ضعیف میشن و در جامعه ممکن به هزاران راه بره!

بهترین راه هم،اینکه ،قرآن کریمه، گفته،حرکت به سمت خدا و انجام کار خوب. که مایه خوشبختی شما میشه و همه فرزندان و خانواده اتون.

به حرف ها شیطان انسی! هم توجه نکنید! چرا که افراد کینه و عقده زیادی در جامعه هستن! که اگر بشد! همه زنان و مردن روی زمین رو طلاق میدادن! چرا که از نابودی چیزی ها خوب و انسان بسیار لذت میبرن! (شیطان چون خار شد،دوست دارد دیگران رو هم خار کند)

شما اگر زندگی واقعی همین ادم های که همیشه سرشون رو در زندگی دیگران میکنند! و هرچی میشه! میگه طلاق بده، بیچاره خودت رو اسیر کردی! و .. رو میدید! هرچی تویه زندگی داشتی میفروختی از اون شهر دور میشدی که هرگز نبینشون!

بهترین زمان برای فکر کردن و انتخاب شما،دقیقا زمانی بود که میخواستید،ازدواج کنید،ولی بعدش دیگه خیلی چیزها دست شما نیست!

تصورات شما نسبت به ادم ها دیگه اشتباه! بازم میگم،اگر زندگی واقعی و حقیقت! برخی رو میدید! بیشتر قدر زندگی و داشته خودتون میدونستید و تلاش میکردید فقط اصطلاح ترش کنید.

با آدم ها درستکار و با ایمان و بزرگ سال بیشتری در این زمینه صحبتت کنید،می تونن کمک بهتری به شما کنن! نه هرکسی.
پاسخ داده شده مارس 11, 2021 توسط zolfaghar014@gmail.com
سلام خسته نباشید حتما با مشورت درست و با مشورت پیش برید. و طلاق رو آخرین راهکار بدونید.

اگر صرفا رفتار همسرتون یک رفتار اشتباه هست اینکه نمی ذارن برید خونه پدرتون، ابتکار عمل رو به دست بگیرید. مطمئن شید از محبت کم شوهرتون نمی ذارید. اونقدر بهش محبت کنید و بهش احترام بذارید و بهش بفهمونید که خیلی دارید احترام می ذارید که اصلا نتونه به شما توهین کنه یعنی اگه بخواد چیزی بگه شرمنده بشه بگه همسرم اینقدر به من محبت می کنه من چرا بد صداش کنم. من مشاور نیستم توصیه می کنم به مشاورین دینی و حوزوی هم مراجعه کنید. اگر نمی شناختید بگید من معرفی کنم. ولی در نهایت بعد از تمام مشورت ها اگر دیدید واقعا نمی شه به عنوان آخرین و بد ترین انتخاب طلاق رو ببینید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,692 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 247 بازدید
1 پاسخ 160 بازدید
1 پاسخ 149 بازدید
1 پاسخ 140 بازدید
2 پاسخ 390 بازدید
3 پاسخ 624 بازدید
1 پاسخ 108 بازدید
1 پاسخ 303 بازدید
...