مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وضعیتم خوب نیست. خیلی تنهام.با اینکه سعی کردم خیلی خوب باشم ولی...

488 بازدید
سوال شده ژان 13, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط :(
* مطلب طولانی برای مشاوره نوشتم... ولی الان پاک کردم...
من بخواطر * دختر خراب ک سیگار و قلیون هم میکشه و از الان ک13سالشه دوروبر پسرا میگرده همه دوستام ب من بی اعتماد شدن
تقریبا اسمم تو شهر کوچیکمون فک کنم خراب میشه با اینکه من فقط خاستم کمک کنم ب اون دختر ک 7سال برام * دوست خوب و مثبت بود ولی در عرض1سال زیرورو شد

الان من از قبلا هم تنها تر شدم
هیچ دوستی دیگه ندارم
هیچ کس من و حرفام رو درک نمیکنه
هیچکس ب خودش ضحمت نمیده دو دیقه ب حرفای من فکرکنه و یک درصد منو درک کنه
پسری هم ک باهاش ارتباط مجازی داشتم دیروز فهمیدم بهم خیانت کرده...من اصلا حسی بهش نداشتم حتا دیروز هم ک فهمیدم حسی نداشتم ولی الان چون تک تک دوست هام به من اعتماد ندارن و از من بدشون میاد دلم خواست حداقل اون باشه....
بیخیال...
فردا امتحان دارم تا هفته دیگه...
با این وضعیت خرابم...
انگار * چیزی تو دلم گیر کرده ولی بغض نیست چون از خدامه اشکم بریزه اما اشکی درکار نییت که با رها کردنش یکم خالی بشم...
خیلی تنهام
حتا از قبل هم خیلی تنها تر
من همیشه درس هام خوب بوده ولی با این وضعیت روحیم میدونم اینو با وجود مجازی بودش گند میزنم

شما اگه ببینین کسی که هفت ساله عاشقشین توی13سالگی لایو میگیره و با لذت قلیون و سیگار میکشه (دختر) چه حال میشین؟؟<اینم به دردام اضافه کنین...

فقط یکی بگه من چیکارکنم ک از این وضعیت افتضاح روحی نجات پیداکنم؟؟

من دخترهستم و13سالمه(کلاس هفتم)

و الان دیدم همچنان تو مسابقه انشاهم باختم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 13, 2021 توسط بی نام
سلام عزیزدلم منم دخترم 20 سالمه درکت میکنم ولی باید بدونی اینا گذرا هست و همینطوری نمیمونه یروز میشه ک میری دانشگا و کلی دوستای با شخصیت و خوب میگیری و اینم بستگی داره ب رشته ای ک قبول میش و دانشگات اگ دوستای خوب میخوای باید درستو بخونی ک با ادمای باشخصیت و مفید دوست بشی سعی کن خلاتو با پسرا پر نکنی الان مجازی دو روز دیگ بزرگ میشی واقعی و کلی اسیب میبینی این پسرا ادم نیستن توروخدا اشتبا من نکن بهشن اعتماد نکن این حرفمو ت اخر عمر یادت باشه ک هیچکسو اونقد بزرگ نکن  ک بره اون بالا برات عذاب نازل کنه عزیزدلم مراقب خودت اش برات دعا میکنم حال دلت خوب شه ایشالا خدا بهت کمک میکنه نمازتو بخون خدا هست از رگ گردن ب تو نزدیکتره چرا ایمان نمیاری چرا نمیسپری بهش ک همه چیو درست کنه من خودم تا ته بی خدایی رفتم و افسردگیم گرفتم یمدت ولی الان فهمیدم همه چی خداست هزار تا دوست صمیمی دارم ک بار م میمیرن پسرا هم بهم پیشنهاد میدن همش ولی من فقط خدام ودارم هیچ لذتی بالاتر از دوستی با خدا نیست ب حرفات گوش میده قضاوتت نمیکنه سکوتش بلند ترین فریاده تو تازه نوجوونی تو تازه داری جوونه میزنی ب خودت فشار نیار چیزی ک تا 5 سال دیک برات مهم نیست باید 5 ثانیه براش غصه بخوری گلکم موفق باشی
دارای دیدگاه ژان 13, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنونم.............   .
پاسخ داده شده ژان 13, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول دقت کنید که سوالات شما در صورت تکراری بودن حذف می شود سوالت شما بارها با نام های مختلف و با سنین مخلف ارسال شده است به همین دلیل امکان حذف وجود دارد مشکلات خود را در یک تایپیک ادامه بدهید.

در مورد شما و دوستتان دقت کنید که دوست دختر شما می تواند هر مسیری که دوست دارد را برای زندگی خود انتخاب کند و در این مسیر اگر شما فکر می کنید که رابطه دوستی با این خانم برای شما سازندگی ندارد می توانید در احترام از این رابطه خارج شوید .

در مورد رابطه با فردی از جنسی مخالف نیز عزیزم دقت داشته باش که شما تنها 13 سال دارید و در سالهای اولیه نوجوانی قرار دارید و اگر بخواهید خود را درگیر این روابط کنید تمرکز زیادی را از شما می گیرد و باعث می شود که از مسیر اصلی زندگی خود خارج شوید .

سعی کنید که در احترام به احساسات خود اجازه بدهید در آینده در سن مناسب و شرایط رشدی مناسب در آینده براساس شناخت در دنیای واقعی در مورد این روابط در مسیر هدفمند حرکت کنید.

روابط در سنین شما دوام زیادی ندارد چون بیشتر بر پایه خیالپردازی و ریسک پذیری زیادی می باشد و نوجوان براساس یک سری هیجانات در این مسیر پیش می رود و همین باعث می شود که شرایط یک رابطه و شرایط سنی و رشدی و نوع رابطه را نادیده بگیرد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,019 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,651 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 86 بازدید
1 پاسخ 429 بازدید
4 پاسخ 286 بازدید
...