مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نا رضایتی خانوادم

90 بازدید
سوال شده ژان 13, 2021 در قبل از ازدواج توسط پریا
من حدود چها ساله عاشق پسری شدم فروردین ماه بود رفتم بینمش اما داداشم اومد دنبال با دوس پسرم درگیر شد واسه همین بردنمون کلانتری به همین خاطر نمیزان بهش برسم ولی ترکم نکرد دو شبه پیش خانوادش واسه خواستگاری زنگ زدن به برادرم اونم بهشون توهین کرد حال دوس پسرم بده برادرم بهش گفته دور من ببینتش میزنتش چیکار کنم میخواد خودشو از بین ببره داره دق میکنهچجوری خونوادمو راضی کنم من عاشقشمم اونم عاشقمه دو شبه همش گریه میکنه

کمکمون کنید به هم برسیم لطفاااا من بدون اون میمیرممم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 16, 2021 توسط rahnema حرفه ای (1,900 امتیاز)
سلام اولا امیدوارم آنچه به خیر و مصلحت شماست همان شود بعد از آن ارتباطهای قبل از ازدواج آنهم بدون قاعده و ضابطه خطر آفرین است و حتی به زندگی آینده لطمه میزند. در هر صورت اگر واقعا می دانید که طرف شما شرایط یک مرد ایده آل رو داره و حقیقتا شرایط ازدواج را دارد خوب باید فردی از خانواده با برادر شما صحبت کند البته کسی باشد که برادر شما از ایشان و به احترام ایشان استقبال کند و به حرفهایش گوش دهد در این زمینه از درگیری و اعصاب خوردی جدا خودداری کنید و با واسطه اقدام نمایید. اول نظر برادر را جلب نمایید و بعد از آن سریع با خواستگاری موفقت شود اگر می توانید خودتان خواهر برادری بنشینید صحبت کنید و شرایط خود را با برادر در میان بگذارید و به گونه ای اعتماد برادر را جلب کنید. چرا باید یک رابطه بدون قاعده چهار سال طول بکشید. ان شاالله برادر شما راضی خواهند شد و آنچه خیر و مصلحت شماست شکل خواهد گرفت. موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,761 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 226 بازدید
1 پاسخ 122 بازدید
2 پاسخ 106 بازدید
0 پاسخ 100 بازدید
سوال شده اوت 3, 2020 در قبل از ازدواج توسط Vida
1 پاسخ 113 بازدید
1 پاسخ 351 بازدید
...