مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم خیلی تعصب داره

191 بازدید
سوال شده ژان 14, 2021 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط بی نام
شوهرم خیلی حساسه و تعصبی هس و نمیذاره هیچ کاری کنم حتی گفته درس نخون من قبول کردم اما الان خسته شدم و هیچ انگیزه ای برای من نمونده چیکار کنم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 16, 2021 توسط rahnema حرفه ای (1,900 امتیاز)

سلام برای اینکه بیان حساسیت و تعصب همسر باید نمونه های مختلفی بیان شود ولی در کل هر رفتار را به پای حساسیت و تعصب نباید گذاشت خیلی از رفتارها همان تعهداتی است که شما در ابتدا با هم کردید حال اگر شما کم آوردید همسر مقصر نیست در هر صورت اگر واقعا غیر از آن تعهدات اول ازدواج باشد و واقعا تعصبات غیرعاقلانه است بهترین کار این است که یک بار وقتی حال هر دوی شما خوب بود و بیرون از منزل با او در این باره گفتگو کنید و محترمانه و بدور از هیجان از خود دفاع کنید در «هفت هشت کلمه یا نهایت دو سه جمله! نه یک سخنرانی انقلابی» در آن چند کلمه با ادبیات خودش شبیه به این را بگویید:«من دوستت دارم. حساسیت و تعصب تو را می‌پسندم و برخی کنترل ها را اهانت بزرگی به خودم تلقی می‌کنم. به گونه ای رفتار کنید که متوجه بشود تکیه گاه شماست و شما نیاز به دارید و با او موفق خواهید بود. سه عنصر اساسی آرامش-صب-مهربانی رو در برخورد با همسر فراموش نکنید. ان شاالله زندگیتان نورانی خواهد بود و همیشه آرامش خواهید داشت.

پاسخ داده شده ژان 20, 2021 توسط بی نام
با سلام تعصب اگر بیمار گونه نباشد چیز بدی نیست و منتهی بعضی وقت ها ممکن بدبینی باشد که این قابل بررسی در صورت امکان از روانشناس خبره کمک بگیرید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,507 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 221 بازدید
1 پاسخ 216 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
1 پاسخ 232 بازدید
1 پاسخ 232 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2017 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط ناشناس
1 پاسخ 242 بازدید
...