مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

افسردگی و تنهایی

182 بازدید
سوال شده ژان 20, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط پارسا
سلام من چند وقتی میشه حودودا۵ سال از طلاق پدر و مادرم میگزره و احساس میکنم هی دارم تنها و تنها در میشم توری که یه من میمونم و یه من و کلا دنیا برام بی ارزش شده کلا تو اتاقمم از اتاقم بیرون نمیام بیرون نمیرم به خوش گزرونی علاقه ای ندارم و فردا که تولدمه اصلا خوشحال نیستم احساس میکنم هیچکش به من اهمیت نمیده پدرم که یه شهر دیگس و من با مادرم زندکی میکنم مادرم اصلا به من اهمیت نمیده میره سر کار و بر میگرده میشینه پای گوشی
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 20, 2021 توسط بی نام
شما چند سالته دوست عزیز؟؟؟؟؟؟
پاسخ داده شده ژان 20, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا پارسا

قابل درک هست که تنهایی و جدایی والدین برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما دقت کنید که والدین شما افراد بالغی می باشند که بنا بر شرایط فردی و زندگی مشترکی که داشتند در مورد جدایی تصمیم گیری کرده اند و بهتر است شما نیز به این انتخاب احترام بگذارید و سعی کنید که مسیر رشدی خود را سپری کنید .

در اول اینکه تولدت مبارک اما در این مسیر اگر شما سعی کنی خودت را از دیگران و خانواده دور کنی تنهای بیشتری را تجربه خواهی کرد .

در این مسیر نیاز است که شما در مسیر رو به رشدی به احساسات و نیازهای خود پاسخ بدهی تا بتوانی مسیر رشدی بهتری را سپری کنی .

احساسات و نیازهای خودت را در احترام با مادر در میان بگذارید و سعی کن برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید و در این برنامه کارهایی که دوست دارید را قرار بدهید کلاس های هنری ، ورزشی ، موسیقی و...

دقت کنید که نیاز به دوست و روابط عاطفی و... باید در مسیر رو به رشدی باشد پس از دادن شماره در اینگونه فضاها و یا گرفتن شماره خوداری کنید چون ما تضمینی نمی کنیم که شماره هایی که در این سایت رد و بدل شود روابط مثبتی باشد چون فرد مقابل را نه شما می شناسید و نه ما پس از هرگونه شماره دادن و گرفتن مانند تایپیک قبلی خوداری کنید .

سعی کنید که روابط خود را با دیگر اعضای خانواده و یا دوستان مدرسه و کلاس هایی که می روید ادامه بدهید .

مادر شما ، حتما شما را دوست دارد اما تا زمانی که شما از احساسات و نیازهای خود صحبت نکنید نمی تواند به این موارد آگاه باشند پس بهتر است که در این موراد با ایشان صحبت کنید تا با آگاهی و ایجاد تعامل پیش بروید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,273 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 161 بازدید
سوال شده ژان 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 150 بازدید
1 پاسخ 124 بازدید
3 پاسخ 287 بازدید
سوال شده ژان 18, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ali
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده دسامبر 22, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد
1 پاسخ 1,125 بازدید
...