مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

باسلام...........

284 بازدید
سوال شده ژان 20, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط الهه.ی
باسلام

چطور میتونم نامزدمو متقاعد کنم که نریم ازمایش تست بکارت

من خودم میترسم ولی خانواده * نامزدم خیلی به این چیزا اعتقاد دارن

من از خودم مطمینم که سالمم ولی نمیخوام برم ازمایش

مادر خودم هم ماما هستش  اما خانواده * نامزدم قبول ندارن

چیکار کنم به نظرتون ؟

ایا این نامزدی رو بهم بزنم؟

وقتی هم به نامزدم میگم میگه همه * دخترا چطور میرن تو هم مثل اونا

و اینکه خون ریزی شب عروسی

بهش میگم ممکنه خون نیاد

میگه همه * دخترا اینطوری بودن چرا برای تو نباید بیاد

دیگه داره کفرمو در میاره

توضیحم میدم نمیفهمه

چیکار کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 20, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد اگر برای آگاهی باشد می توانید این مسیر را انجام بدهید و یا اینکه اگر این فرهنگ برای خود شما مورد پذیرش باشد اما اگر در این مورد برای شما مورد پذیرش نیست بهتر است با شناخت بیشتر فرد مقابل پیش بروید .

چون تفاوت های فرهنگی و دیدگاهای هردوی شما در این مسیر از اهمیت زیادی برخودار می باشد بهتر است به صورت حضوری با این آقا برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید تا بتوانیم با بررسی سبک شخصیتی ، دیدگاه ها ، سطح فرهنگی، خانوادگی ، اجتماعی و... در این مسیر برای تصمیم گیری در مورد ازدواج به شما کمک کنیم.

اینکه نامزد شما بیان می کنند همه خونریزی دارند به این معنا می باشد که اطلاعات جنسی ایشان در مورد پرده بکارت بسیار پایین می باشد و با توجه به این سبک دیدگاها بهتر است اگر بعد از مشاوره پیش از ازدواج تصمیم به ادامه این رابطه داشتید یک دوره مشاوره با سکس تراپ هم داشته باشید چون اطلاعات کم می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در رابطه جنسی و یا موضوع بکارت شود.
پاسخ داده شده ژان 20, 2021 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
بهش بگو سطح اگاهیتو ببر بالا.....
الان تو نتم بزنی همه اطلاعاتو میده التماس تفکر........
سعی کن به ترست فاعق شی چون اگر هم یه درصد نخوای تستو بدی و نامزدیو بهم بزنی از این ادما بعید نیست بگن لابد مشکلی چیزی داشتی؟؟؟
دارای دیدگاه ژان 25, 2021 توسط بی نام
خیلی جالب بود التماس تفکر اما درست گفتی همینطوره
پاسخ داده شده ژان 23, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

عزیزم هیچ فردی نمیتونه مجبورت بکنه به این کار. این خودت هستی که باید تصمیم بگیری. اما خیلی خوب دقت کن این کار هم جنبه مثبت داره و هم جنبه منفی.

جنبه منفی:

1- همه این کار رو نمی کنند و این خیلی زیاد بستگی به سطح فرهنگی داره. بهتره بگیم 90 درصد این کار رو نمی کنند خیلی راحت با مراجعه به پزشک های متعدد میفهمی که تعداد خیلی خیلی خیلی پایین مراجع برای این امر دارند البته در بحث قبل از ازدواج نه روابط منافی عفت.

2- این نشون میده با فرد امروزی طرف نیستی و همسرت بیشتر از اینکه مذهبی یا سنتی باشه ، بی اعتماد هست. البته تاکید می کنم این که از شما گئاهی بکارت بخواد خب تصمیم خودشو خواندش هست وبستگی به فرهنگ داره اما رنگی از بدبینی داره.

3- امروز با آزمیش بکارت، دختر بودنت رو اثبات میکنی، خب اگر پس فردا در زندگی زناشویی بهت تهمت زد و دیگه بکارتی هم در کار نبود چه جوری پاکی خودت رو اثبات می کنی؟؟

4- عزیزم تست بکارت برای مرد هم هست، چرا تو نمیخواهی که همسرت این تست رو بده؟ شاید ایشون هم مرد باشه نه پسر.

جهات مثبت:

1- حداقل خودت نوع بکارت رو میفهمی و اینکه نوع رابطه یا پیش نوازی چه جوری باشه که کمتر آزار ببینی. حتما می دونی بعضی ها برای رابطه نیاز به همراهی بیشتر و درصد خیلی کمی نیاز به جراحی دارند.

2- خون آمدن و نیامدن دست شما نیست. و میزانش هم مشخص نیست. حتی کسانی که دختر نیستند و سالها رابطه نداشتند با رابطه خشونت بار و ناگهانی دچار خونریزی سطحی می شن. ولی حالا که همسرت از خونریزی خوشش میاد می تونی مراجعه کنی که اگر  یک درصد خونریزی نداشتی بتونی با همون گواهی دختر بودنت رو اثبات کنی.

3- عزیزم اگر واقعا قصد ازدواج با این آقا رو داری خب تست بده. چون هستند عده ای که درصدشون کمه اما کلا از بدو تولد پرده بکارت ندارند. شما نمیدونی داری یا نه. ضمن اینکه همسرتون اطلاعات ناچیزی در این مورد دارند و به روز نیستند. این که قیاس کردند شما رو با زنهای دیگه احتمال بروز مشکل در سایر روابط رو با ایشون دارید. بعدها ممکنه تاکید می کنم ممکنه نه اینکه قطعی هست ولی ممکنه  در مورد ارضا، ارگاسم، طول رابطه، عدت ماهانه یا هر چیز دیگری دچار مشکلل بشید چون ایشون تفاوت های فردی رو قبول نداره.

عزیزم همه اینا به تصمیم خودت بستگی داره، خیلی خیلی دقت کن. من نمیدونم شما اهل کجایی یا در چه منطقه و فذهنگی بزرگ شدی. خودت اطرافیانتت رو نگاه کن. اقوام، دوستان و خانواده و ... ببین چند نفر اینکار رو انجام دادند. اگر براشون یک امر عادی بوده یا عموما تست دادند ، خب شما هم مثل اونها. اما اگر یک امر روتین نیست و فقط برای شما مطرح شده خب جای تامل داره. جای فکر داره. باید بیشتر روی انتخابت فکر کنی. اگر از نامزدت بخواهی تست بده، حاضره؟ قبول میکنه؟ یا سطح تفکرش اینه که چون مرد هست پس حق نداری چنین چیزی رو بخواهی؟  این نظر شخصی من بود. تصمیم نهایی رو خانواده و خودت میگیرید.

موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,631 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,141 بازدید
سوال شده مارس 5, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ناشناس
2 پاسخ 228 بازدید
سوال شده فوریه 19, 2018 در قبل از ازدواج توسط مبینا
3 پاسخ 465 بازدید
سوال شده ژان 27, 2018 در قبل از ازدواج توسط مازیار
3 پاسخ 519 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
2 پاسخ 506 بازدید
1 پاسخ 65 بازدید
سوال شده Mar 17, 2023 در قبل از ازدواج توسط پریسا
...