مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عصبانیت و استرس و عدم کنترل

360 بازدید
سوال شده ژان 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
یا سلام پسری 23 ساله هستم که موقغ عصبانیت به روی کسی دچار تپش قلب و نفس نفس افتادن و لرزش صدا و دست و سستی پا میشم  آیا میشه درمان شد و این طوری نشد واقعا اعصابم خورده نمیدونم باید چکار کنم   اینم بگم که متاسفانه فرد پر استرسی هستم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 21, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)

سلام به شما دوست عزیز

عصبانیت نیز چون دیگر احساسات انسان برای هر فردی قابل تجربه می باشد و در این مسیر بسته به افکار و احساسات دیگری که در آن زمان شما تجربه می کنید ممکن است که واکنش های رفتاری متفاوت تری داشته باشید و شرایط بدنی و فیژیولوژیک متفاوتی را نیز تجربه کنید . اینکه بیان می کنید در زمان عصبانیت با تپش قلب و نفس نفس افتادن و لرزش صدا و دست و سستی پا میشم و.. روبرو هستید این موارد می تواند با افکار و احساساتی دیگری که در آن زمان دارید ارتباط داشته باشد .

در این مسیر نیاز است که شرایط شما مورد ارزیابی قرار گیرد در کنار اینکه این موضوع بی ارتباط با اینکه بیان می کنید فرد پر استرسی هستید نیز نمی باشد و همه این موارد باهم می تواند معنای بهتری پیدا کند و شما برای پاسخ به احساسات خودتان بتوانید مسیر بهتری را تجربه کنید .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری برای بررسی شرایط خودتان به روانشناس مراجعه کنید چون بیان هر موردی از سمت بنده بدون بررسی و طی شدن جلسات خام و می تواند بی معنا باشد چون این شرایط برای هر فردی متفاوت از دیگری می باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
سلام، با توجه به توضیحات شما، به نظر می‌رسد که شما دچار حملات اضطراب هستید. این حملات معمولاً به دلیل استرس و فشار ذهنی و روانی رخ می‌دهند. اما خوشبختانه این حملات با درمان قابل کنترل هستند. برای شروع بهتر است که با یک روانشناس مشاوره کنید و تمرین‌های تنفسی و روان‌درمانی روی شما تمرین شوند. همچنین، ممکن است لازم باشد که مداوم قرص‌های ضداضطراب تجویز شود. به هر حال، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید. به علاوه، این مهم است که سعی کنید استرس‌هایتان را کمتر کنید و به یک زندگی سالم و متعادل برسید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,006 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 194 بازدید
سوال شده اوت 1, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ساسان براک
2 پاسخ 143 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
1 پاسخ 185 بازدید
3 پاسخ 170 بازدید
3 پاسخ 159 بازدید
2 پاسخ 211 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده اوت 16, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ملیکا
...